GMail Contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WDHBGS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
Hallo,

Ik heb een mailbox bij GMail, maar nu wil ik graag contactpersonen van GMail synchroniseren met Outlook 2007.
Hoe doe ik dat?

Ik gebruik geen Google Apps.

Groetjes, WDHBGS:d:thumb::thumb::d

Laatst bewerkt:
Hoi,

Synchroniseren kan niet.
Je kunt wel de contactpersonen uit gmail exporteren als Outlook CSV-bestand.
Er is echter een probleem; Gmail gebruikt de engelse veldnamen, dus als je een nl-outlook hebt moet je bij het importeren in Outlook kiezen voor 'Aangepaste velden toewijzen' voordat je kunt importeren.
Doe je dat niet, dan zie je wel allemaal geïmporteerde Contactpersonen, maar die zijn allemaal 'leeg'.

Oplossing

Toch is er wel een oplossing, die ik één minuut geleden toch heb gevonden, op http://code.google.com/p/gcontactsynch/

Je had tijdens de installatie nét geantwoord.:P

Toch opgelost, alleen is het programma niet officieel.

Groetjes, WDHBGS:d:thumb::thumb::d

Ik ben benieuwd,
Stuur je een review als je er een poosje mee hebt gewerkt?

Ik vind GContactsSync een redelijk programma.

Het programma doet zijn werk goed, alleen is het soms hinderlijk met het opstarten.
Er verschijnt namelijk vaak een venster van Outlook, waarin ik eerst toegang moet geven tot de contactpersonen.
Maar dan verschijnt dat venster vaak opnieuw en moet ik nog een keer op Toestaan drukken...

Dat is wel irritant.
Het programma is nog in betá, dus die foutjes zijn eigenlijk wel logisch (Vaak met veel betá-software).

Maar ik ben tot één conclusie gekomen:

Het is een fijn programma, maar de foutjes zijn soms erg irritant.
Dus ik raad het programma iedereen aan die dit probleem ook heeft met GMail, behalve de mensen die gelijk als hun computer aan staat iets willen doen.

Ik geef dit programma een 7.

Groetjes, WDHBGS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan