gmail drive kan niet inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Ik kon hier nog niets over vinden, ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben gehad maar als ik met gmail drive probeer in te loggen krijg ik iedere keer de melding dat mijn wachtwoord onjuist is, heel vaag.
Ik heb daarop mijn gmail notifier en google talk afgesloten (helemaal rechtsonder echt afgesloten) en mijn webmail venster gesloten.
Doet t nog niet, ook gebrobeerd als gebrukersnaam met en zonder @gmail.com, werkt allemaal niet.
Wie kan mij helpen, mijn harddisk staat vol en heb gmail drive nodig (of woont r iemand in de kop van noorholland met n harddisk over voor een lage prijs? :P ) alvast bedankt voor de hulp.
Bart Huisman
barthuisman at gmail dot com is ook m'n msn als je me direct kan helpen op die manier ;)

Bij het aanmelden bij G-mail heb je een account moeten opgeven. Van G-mail heb je dan een bericht terug ontvangen met je gegevens, met daarbij dat je dit goed moest bewaren als je problemen zou krijgen. Heb je dit bericht niet meer?????

huh, ik weet gewoon mijn inlog naam en wachtwoord om in mijn gmail te komen, ik kan ook inloggen op mijn gmail, alleen met die inlog en pass kan gmail drive niet inloggen, of moet ik iets anders opgeven? een ander account?

laat ons het zo doen, mail je email adres (niet je gmail maar je ander) naar arnevanderheyden@hotmail.com.
Dan zal ik je langs mijn Gmail een uitnodiging versturen. dan kan je je nog eens opnieuw aanmelden en mischien werkt het dan wel...
dus verzend je mail adres ff naar me

ja, ik kan me zelf ook wel een invite sturen, ik kan idd proberen met een ander account in te loggen, misschien dat dat lukt idd...

kan het zijn dat het alleen op linux werkt? zag op de eerste pagina van dat topic: gmail, anyone? een bericht sstaan, je kunt het in linuc ook gebruiken als harde schijf, dat prog had de zelfde naam ...

nope, ik zit nu op een windows systeem en net getest op een linux dus, nee

ik heb windows xp prof met IE6, maar ik kan wel gewoon op gmail.com inlogen in mijn account, alleen niet met het programma dus :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan