Gmail Drive lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
k heb zojuist Gmail Drive geïnstalleerd, maar 't lukt niet echt. Heb bij wijze van test via m'n reguliere email-programma een aantal bestandjes naar m'n Gmail-account gestuurd. Ik heb gechecked of de bestandjes ook zijn aangekomen; ze staan er bij.
Als ik Gmail Drive opstart krijg ik keurig netjes het inlogscherm, ik tik m'n accountnaam en wachtwoord in....tot zover gaat het goed. Het enige wat ik daarna te zien krijg is een verkenner waarin bij 'adres' Gmail Drive staat en de rest niks; een compleet leeg scherm. k heb m'n firewall toestemming gegeven om de Windows Verkenner door te laten.
Wat doe ik fout?
 
Ik had dit inmiddels opgelost; alleen bestanden die je met drag en drop op de schijf plaatst zijn zichtbaar, simpel, maar je moet t ff weten. Het werkt perfect, maar.....sinds gister blijkt alles onzichtbaar te zijn op de drive.
Ik meld me aan via GmailDrive, inloggen gaat goed, ik krijg echter een leeg scherm te zien. Er is geen enkele map of bestand zichtbaar. Als ik me aanmeld op de normale manier met m'n Gmail-account, zie ik dat alle bestandjes er in staan.

GmailDrive opnieuw geïnstalleerd met de laatste versie, zelfde verhaal.:confused:
 
Opgelost!:)
Hier de laatste versie gedownload en geïnstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan