Gmail gekoppeld aan OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Ik heb Gmail gekoppeld aan OE, da's op zich handig, maar nu moet ik me steeds eerst in een scherm aanmelden bij Gmail, voordat ie ook de mail bij OE binnenhaalt. Ook is het zo dat ik mijn wachtwoord van Gmail niet kan onthouden, want waar ik dat aan kan vinken blijft licht van kleur, zodat ik het niet kan veranderen.
Wie weet hoe ik het een en ander op kan lossen...??

Eerst aanmelden bij Gmail?
Heb je een nieuwe identiteit aangemaakt?
Dan krijg je n.l. de keuze tussen je 'normale' account en die van Gmail.

maar nu nog eens wat..:
ik krijg nu dubbele dezelfde mail binnen, op OE èn Gmail...ik dacht als je dat gekoppeld had, dat de mail van Gmail gewoon in je OE terechtkwam...?!

Geplaatst door Thea41
ik krijg nu dubbele dezelfde mail binnen, op OE èn Gmail...ik dacht als je dat gekoppeld had, dat de mail van Gmail gewoon in je OE terechtkwam...?!
Dat kun je onder opties in Gmail instellen, na ophalen verwijderen of in een andere map plaatsen enz.

Komt inderdaad in OE binnen in je nieuwe identiteit maar tot nog toe heb ik het ook niet voor elkaar gekregen om zonder berichten in Gmail te zitten.

Eens in de zoveel dagen delete ik de boel. Ach je hebt ruimte genoeg.

Dus mocht iemand de oplossing hiervoor weten dan sluit ik me aan bij Thea41

@Frisian,

Ik zie bij de instellingen alleen maar bij 'doorsturen en POP' iets, denk ik, maar niet waar jij het over hebt (na ophalen verwijderen en in map plaatsen). Ik heb daar 'doorsturen uitschakelen' en 'gmail in archief plaatsen' aangevinkt.

Ook ik heb nog eens gezocht maar vond alleen het volgende:
Doorsturen en Pop:
attachment.php

Nou ja, die prullenbak wordt eens in de maand geleegd en je hebt normaal gesproken ruimte genoeg.
Jammer dat de verwijder optie niet bestaat.

Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie.
Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de mail want ik heb hier nooit een berichtje van onvangen. :(

Wat ik bedoelde is wat Elisa nu aangeeft.
Dat je kunt instellen wat er met je mail gebeurt wanneer je het met pop ophaalt.

@Elisa,

Ik heb het gedaan zoals jij zei, dus ik wacht maar af, wat er dan gebeurt straks.
Ik hou je op de hoogte...

Gmail gekoppeld aan OE:
ik moet me blijven aanmelden bij Gmail, mijn wachtwoord kan ik niet opslaan, pas als ik me bij Gmail heb aangemeld, haalt ie ook bij OE pas de email op, dus....hmmm, tevreden ben ik er nog niet over...weet iemand nog iets....anders sluit ik deze thread en laat het maar zo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan