Als ik gmail open krijg ik volgend bericht :
Browservereisten: ActiveX
Voor Gmail moeten ActiveX-besturingselementen zijn ingeschakeld.
U gebruikt waarschijnlijk Internet Explorer en ActiveX is uitgeschakeld. Voor de standaard weergave van Gmail moet ActiveX zijn ingeschakeld.
Als u de standaard weergave van Gmail wilt gebruiken, moet u ActiveX-besturingselementen inschakelen in Internet Explorer. Ga hiervoor naar het menu Extra en selecteer Internet-opties. Klik op de tab Beveiliging en ga naar Internet-zone. Selecteer het standaard niveau of een aangepast niveau waarbij de optie ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren is ingeschakeld.
Nadat u de ActiveX-besturingselementen hebt ingeschakeld, probeert u het opnieuw.
Klik hier als u de eenvoudige HTML-weergave in Gmail wilt gebruiken."
In mijn internetoptie's ,rubriek active x best.elem en invoegtoepassingen is enkel
uitgeschakeld : autom.vragen om active x bestur.elementen . Staan met vragen :
- active x niet gemarkeerd als veilig initialiseren
- active x zonder handtekening downloaden.
In Html weergave kan ik ook geen mails versturen met min of meer grote bijlage.
Oorzaak en remedie ?
Browservereisten: ActiveX
Voor Gmail moeten ActiveX-besturingselementen zijn ingeschakeld.
U gebruikt waarschijnlijk Internet Explorer en ActiveX is uitgeschakeld. Voor de standaard weergave van Gmail moet ActiveX zijn ingeschakeld.
Als u de standaard weergave van Gmail wilt gebruiken, moet u ActiveX-besturingselementen inschakelen in Internet Explorer. Ga hiervoor naar het menu Extra en selecteer Internet-opties. Klik op de tab Beveiliging en ga naar Internet-zone. Selecteer het standaard niveau of een aangepast niveau waarbij de optie ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren is ingeschakeld.
Nadat u de ActiveX-besturingselementen hebt ingeschakeld, probeert u het opnieuw.
Klik hier als u de eenvoudige HTML-weergave in Gmail wilt gebruiken."
In mijn internetoptie's ,rubriek active x best.elem en invoegtoepassingen is enkel
uitgeschakeld : autom.vragen om active x bestur.elementen . Staan met vragen :
- active x niet gemarkeerd als veilig initialiseren
- active x zonder handtekening downloaden.
In Html weergave kan ik ook geen mails versturen met min of meer grote bijlage.
Oorzaak en remedie ?