Chopra
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 21 okt 2003
Sinds vorige week heb ik mailproblemen met Gmail. Deze gebruik ik via Outlook (Office 2013).
Ontvangen mails hebben geen inhoud/bijlage en verzenden van mails lukt al helemaal niet.
foutmelding bij het aanmaken van de account (heb hem dus verwijderd):

'er kan geen testbericht worden verzonden'
mogelijk moet u uw accountinstellingen aanpassen etc.
Nooit nodig geweest, niets gewijzigd aan deze kant.
Klik ik op afronden van deze procedure, dan krijg ik bij 1e check met gmail zelf een synchronisatiefout:
Een in 2009 gegeven oplossing op dit forum werkt niet: een poortindicatie zou gewijzigd moeten worden, maar inmiddels staat deze standaard goed.
Ook zag ik zojuist dat er bij C:/Users etc. nu een 3e .pst gmailbestand staat. Andere zijn nog in gebruik, dus kan ik ook niet verwijderen (niet verstandig ook, denk ik).
Wie weet de oplossing voor dit probleem? Eeuwige roem ... je weet het.
Ontvangen mails hebben geen inhoud/bijlage en verzenden van mails lukt al helemaal niet.
foutmelding bij het aanmaken van de account (heb hem dus verwijderd):

'er kan geen testbericht worden verzonden'
mogelijk moet u uw accountinstellingen aanpassen etc.
Nooit nodig geweest, niets gewijzigd aan deze kant.
Klik ik op afronden van deze procedure, dan krijg ik bij 1e check met gmail zelf een synchronisatiefout:
Een in 2009 gegeven oplossing op dit forum werkt niet: een poortindicatie zou gewijzigd moeten worden, maar inmiddels staat deze standaard goed.
Ook zag ik zojuist dat er bij C:/Users etc. nu een 3e .pst gmailbestand staat. Andere zijn nog in gebruik, dus kan ik ook niet verwijderen (niet verstandig ook, denk ik).
Wie weet de oplossing voor dit probleem? Eeuwige roem ... je weet het.

Laatst bewerkt: