gmail instellingen in Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodosius

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Hallo allemaal,

Ik heb gmail als account opgenomen in windows Live Mail; als IMAP
Dat werkt. Maar ik wil de 'mappen'(labels) van gmail veranderen/in aantal verminderen.
Hiervoor ga ik naar m'n gmailaccount via m'n brower --> radertje rechtsboven --> instellingen --> tabblad "labels'
Daar heb ik 3 kolommen (vlnr):
weergeven in labelijst weergeven in berichtenlijst geen naam
In de 3e kolom staan mogelijkheden aan/uit, dmv vinkjes, aangegeven voor verschillende labels (maar niet alle) Naast het blokje voor het vinkje staat: "weergeven in IMAP"
Wat wordt hier mee bedoeld?

dank
theodosius

Dat lijkt mij te betekenen dat het label ook via IMAP zal worden gesynchroniseerd/getoond

Tha Devil, dank voor je reactie!

Het blijft m.i. 'schimmig'. Jij hebt waarschijnlijk gekijk.
Maar, naast deze 'systeemlabels, zijn er ook nog speciale labels (die worden niet getoond in de zin zoals in m'n eerste mailtje.
Het hele gedoe van veranderen, synchroniseren e.d. van mappen/labels, tussen Windows Live Mail en Gmail is lastig.
Bv 'refresh list' mappenlijst verversen. Op internet zijn veel vragen hoe je dat moet doen; er is bv geen knop.

Hoe dan ook, ik laat het hierbij.

vr gr theodosius

Ik ben niet heel bekend met Windows Live Mail maar wanneer ik een Gmail-account in Outlook (2007/2010) instel dan synchroniseert hij de mappenlijst volgens mij op het moment dat je ook nieuwe mail binnen haalt (Verzenden / ontvangen-knop)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan