Gmail is sinds kort te breed voor mijn scherm om uit te kunnen loggen, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik heb sinds kort dat het beeld van Gmail te breed voor mijn scherm geworden is waardoor ik niet kan uitloggen, kan daar mogelijk iets aan gedaan worden?

Mijn scherm verhouding is 3:4 en 15inch.

Ik werk met Firefox 41.0.2

Ik werk op deze computer met XP en extra updates door een registratiesleutel, maar dat deed ik al eerder en had geen last.

Wat kan ik veranderen, of hoe is Gmail aan te passen, of is er een klantenservice van Gmail te bereiken?
 
Kijk je beeldscherm resolutie eens na. wellicht staat die verkeerd?

En denk ook eens na om over te stappen naar Windows 7, want met XP met je echt niet meer willen werken. Ook niet met die extra updates.
Ik hoop niet dat je hiermee je bankzaken etc. mee doet.
 
Volgens mij heeft Gmail het zelf aangepast, want ik heb geen breedbeeld, maar krijg ook geen balk in beeld waarmee je het beeld kan schuiven.

Wat bankzaken betreft, kijken kan wel, uitvoeren is een ander verhaal en gebeurd dus niet op deze computer.

Ik ben even aan het kijken hoe ik een betere laptop van wat meer DDR2 geheugen kan voorzien zodat ik over kan stappen naar Windows 7 en mogelijk door naar 10, maar weet niet wat een laptop waar Windows Vista op gezeten heeft aan kan, het is wel een dual core. Het hoeft niet heel snel te werken, maar ook geen koffiezetapparaat te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het een tijdelijk iets is geweest, maar het is gelukkig weer in de normale stand als voorheen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan