Gmail naar nieuwste gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vrits

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2013
Berichten
117
Besturingssysteem
WINDOWS 10
Office versie
Prof. plus 2021
Als ik Gmail open gaat het systeem naar mijn laatst gelezen mail. Nieuwe ongelezen e-mails staan er boven. Ik weet dat er destijds een regel bestond: bij openen gmail naar nieuwste gaan. Kan dat nu niet meer?
 
Bedoel je dat je nieuwe e-mail ook direct geopend werd?
 
gmail

neen, ik bedoel dat de cursor - ik weet niet hoe je dat noemt, bij mij kleurt de gehele regel blauw- direct naar de nieuwste email gaat zodat ik die email direct kan openen, nu moet ik iedere naar boven gaan met die cursor
 
Probeer eens:
[h=2]De indeling voor je inbox kiezen[/h]
  1. Ga op je computer naar Gmail.
  2. Wijs linksboven 'Inbox' aan en klik daarna op de pijl-omlaag
    7acH9pM1qZl0MEFmPRkOPeuNk48-E7Wbn08-h9yfGXbkMTKHY0kOPqurH20N2jHFwZY=w36-h36
    .
  3. Kies Standaard inbox, Belangrijkste eerst, Ongelezen eerst, Met ster eerst, Meerdere inboxen of Prioriteitsinbox.
[h=2]Meer informatie over de vormgevingsopties van de inbox[/h][FONT=&quot]Sommige inboxstijlen hebben meer instellingen en opties die je kunt wijzigen.[/FONT]
[FONT=&quot]Standaard (categorieën of tabbladen)

Belangrijkste eerst

Ongelezen eerst

Met ster eerst

Meerdere inboxen

Prioriteitsinbox

Lijst met inboxen en labels verbergen of weergeven
[/FONT]
 
gmail openen

Dank voor uw reactie.
voorbeeld : ik heb zojiuist de e-mail melding van Helpmij dat er een reactie is, - die van u- geopend. ( en doorgeklikt via link naar Helpmij).
Stel dat ik daarna gmail afsluit. Na afsluiting krijg ik nieuwe emails binnen. Stel ik krijg een email van Obama (haha). Als ik dan mijn gmail weer open dan gaat het systeem op die email staan van Helpmij met de melding dat er een reactie is - die van u.. Maar die had ik al gelezen. Ik zou zo graag willen dat het systeem gaat staan op die van Obama - want is dan de laatst binnengekomende- zodat ik die email met 1 klik kan openen en niet steeds omhoog moet scrollen om bij die nieuwste te komen
 
Gmail

Dank u wel ! Ik ga die info bekijken. Nogmaals dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan