gmail niet te bereiken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Schul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Met gmail krijg ik bij inloggen steeds de melding, ondanks de pc geupgrade is naar Int.EX. 8
De functie voor cookies in uw browser is uitgeschakeld. Schakel deze functie in. [?]
Ondanks de cookies zijn ingeschakeld met: Extra > internetopties >tabblad Privacy > bij instellingen staat internet zone op normaal > Geavanceerd > aut.cookie verwerking niet aangevinkt ( wel aanvinken helpt ook niet)
Cookie verwijderd: Extra > internetopties > tabblad "Algemeen" > Browsegescheidenis verwijderen > Cookies staan aangevinkt.
Met CCleaner ook de cookies verwijderd met het scannen van de pc.

Ik kan de gmailblad niet bereiken.
Wie weet hiervoor een oplossing.
bvd Jan

Hm, welke browser gebruik je?

je zegt iets over internet... ja maar welke browser gebruik je? mischien moet je dan een andere gebruiken. Zoals google chrome, die is goed

Hoi !

Het klink l...lig, maae de enigste oplossing die ik heb voor dit soort vervelende problemen met de IE-versie's is een andere browser te installeren, ben je in een keer van alle problemen af.
Aan IE wil ik geen tijd meer verspillen.....

Probeer es Google Chrome of Firefox !

Greetz,

Harry.

Met gmail krijg ik bij inloggen steeds de melding, ondanks de pc geupgrade is naar Int.EX. 8
De functie voor cookies in uw browser is uitgeschakeld. Schakel deze functie in. [?]
Ondanks de cookies zijn ingeschakeld met: Extra > internetopties >tabblad Privacy > bij instellingen staat internet zone op normaal > Geavanceerd > aut.cookie verwerking niet aangevinkt ( wel aanvinken helpt ook niet)
Cookie verwijderd: Extra > internetopties > tabblad "Algemeen" > Browsegescheidenis verwijderen > Cookies staan aangevinkt.
Met CCleaner ook de cookies verwijderd met het scannen van de pc.

Zoals boven al staat wordt Internet Explorer gebruikt.
Ik probeer het probleem voor een kennis van mij op te lossen. Om nu gelijk een andere browser te installeren, dit wil ik pas gaan doen als er geen andere oplossing meer voorhanden is.
Los van wat ik al gedaan heb (zoals beschreven is) lijkt het mij toch een instelling te zijn die over hoofd is gezien.

Wie heeft een helder idee?

bvd Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is er nog iemand die hier een goed antwoord op weet?

Hoi !

Het klink l...lig, maae de enigste oplossing die ik heb voor dit soort vervelende problemen met de IE-versie's is een andere browser te installeren, ben je in een keer van alle problemen af.
Aan IE wil ik geen tijd meer verspillen.....

Hoi !

Ja, dat klinkt inderdaad L.lig. Ondanks dat jij IE niet ziet zitten, zijn er nog genoeg mensen die graag met IE werken. Als iedereen zo reageert als jij: Je software doet het niet dus installeer maar een ander pakket, dan kun je beter niet reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan