GMail notifier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratjesnuf

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Ik heb net een GMail account geopend en de GMail-notifier gedownload, nu heb ik daar wat probleempjes mee die, volgens mij OF via windows OF de notifier zelf opgelost kunnen worden, ik weet alleen niet hoe. :(

Als ik mijn pc opstart start de notifier automatisch, nu is dit niet erg op mijn account... Maar als bijvoorbeeld mijn zus zich op dezelfde PC aanmeld, kijgt zij ook een venstertje met 'Aanmelden voor google.com'. Hoe krijg ik dit zo dat ik alleen dit venstertje bij het opstarten/aanmelden krijg?

Ook kan je je GMail account instellen zodat hij bij de mailto: dingen gebruikt wordt... nu is dit weer alleen op mijn account niet erg, maar dit wordt meteen gebruikt voor alle accounts op de computer.

Wie helpt mij?

Wat je doet is hetvolgende: je typt in Start > Uitvoeren

msconfig <Enter>

en ga naar het laatste tabblad, schakel daar het vinkje uit voor de gmail notifier en sla op zonder te restarten. Vervolgens ga je naar Deze computer > C:\ > Document and Settings > 'jouw user account' > Start Menu > startup/opstarten en plaats daar de link naar de gmail notifier.exe, nu wordt hij alleen met jouw account opgestart.

kijk... one down, one to go...
bedankt, weet je ook hoe je het mailto: probleem kan veranderen?

Ow sorry, niet gelezen, maar de oplossing is vrij simpel (denk ik), start bij je zus even outlook express of welk mail-programma ze dan ook gebruikt op, en stel bij de opties in dat dát het standaard mailprogramma moet worden.

Should do it.

maakt niet uit hoor ;)
maar kan het ook andersom, ik weet namelijk het wachtwoord niet van iedereen... dus kan ik ook gewoon instellen dat GMail bij mij alleen de standaard mailapplicatie wordt?

Ja dat kan wel, maar dan staat het nog steeds ingesteld bij je zus :p

Dus je zal het bij haar account moeten veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan