Gmail onbereikbaar in bedrijfsnetwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Als ik probeer op mijn werk op Gmail te komen, kom ik steeds terecht op de pagina "https://www.google.com/accounts/ServiceLoginAuth " en krijg ik de melding "The page cannot be displayed". Google ligt er weleens uit, maar nooit een hele dag. Zou het kunnen zijn dat mijn werkgever de Gmail-pagina heeft geblokkeerd (ivm het internet-protocol?) en zo ja, zijn er andere manieren dat ik toch af en toe mijn Gmail kan checken?

Als jou werkgever het verkeer naar Gmail heeft geblokkeerd, dan zal daar wel een reden voor zijn.
Het beste is dat je met hem in overleg treedt hierover. Dan kan je ook meteen de reden krijgen waarom het niet toegestaan zou zijn.

Het vreemde is dat het soms wel lukt. En vragen kan natuurlijk altijd, maar mijn vraag is hoe het technisch kan. Komt de melding bekend voor? Feit is dat ik er pas werk, en dat ik soms nog bij mail moet kunnen over dingen waar ik voor mijn indiensttreding met mijn prive mailadres over heb gemaild. Bovendien is het natuurlijk handig om af en toe even snel een blik op mijn prive mail te werpen tussendoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan