gmail ontvangt niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo,

Ik heb een zeer vervelend probleem en dat dat mijn gmail account geen e-mails meer ontvangt hij kan ze nog wel verzenden. dit probleem speelt zowel op mijn mobiel als computer. het is erg vervelend want ik kan nu niet meer in mijn origin account die is namelijk beveiligt via gmail. ik heb geen filters aan staan en heb geen flauw idee hoe ik dit op kan lossen HELP!

alvast bedankt :thumb:

Is je mailbox vol? Lijkt me sterk met 15GB ruimte maar toch :P

nee, hij is niet vol er staat dat ik momenteel 0 GB (0%) van de toegestane 15 GB gebruik

ik heb zojuist iets raars ontdekt en dat is dat ik ineens wel mailtjes ontvang van steam. maar ik ontvang niets van origin of een van mijn andere e-mail accounts.

ik heb ineens al mijn origin codes ontvangen maar die kwamen 2 uur te laat aan. daarin tegen heb ik het mailtje die ik van mijn Windows hotmail heb verstuurd nog niet ontvangen. weet iemand misschien wat hier aan de hand is?

oke het blijkt dat de mailtjes niet 2 uur te laat waren maar 11 uur want ik kreeg net weer een mailtje van origin van 11 uur geleden. het rare is dat ik hem net kreeg maar gmail zegt dat hij 11 uur geleden is aangekomen

ik heb er geen last meer van het duurde even (2 dagen) maar al mijn mailtjes zijn aangekomen en nieuwe mailtjes komen nu weer op tijd aan het zou wel iets bij google geweest zijn.

Das het risico van Google en MS (Hotmail/Live/Outlook) accounts...
Als je de mail van je lokale provider neemt zijn die risico's vaak een stuk kleiner.
Voor prive en zakelijke mail heb ik zo'n account, voor shops, mailings heb ik Hotmail account.
Zelden problemen met mijn lokale account (HCCnet, die tegenwoordig bij XS4all host)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan