Gmail op een Ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Goedeavond,

Ik ben bezig met Gmail op een Ipad. Mijn mail wordt niet meer weergegeven als ik klik op de knop mail. Hij gaat wel naar het scherm waar eerst mijn Gmail zat, maar is nu helemaal leeg.
Heb nu wel de App van Gmail geïnstalleerd en die werkt prima en kan op mijn laptop ook mijn mail lezen. In de Apple store zeiden ze dat ik mijn Ipad kon resetten en daar eerst een backup van moest maken. Is daar niet een betere oplossing voor?

Gr, Sjors

Beste Sjors,

Laat ik beginnen met om de gmail app te gebruiken, dan de standaard email app die er al op geïnstalleerd is. Omdat ik er zeker van ben dat de Gmail app uptodate is en altijd zo zal blijven. en de standaard email app ben ik niet zeker van of ze daar nog updates voor uitbrengen.

Maar voor een oplossing is het misschien een idee om de cache te wissen van de applicatie, misschien dat het effect heeft.

Mvg

Om wat voor iPad gaat het en wat is de iOS versie die er op draait (Instellingen > Algemeen > Info > Versie)

Hoe is de Gmail-account toegevoegd aan de iPad? Via Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > Nieuwe account > Google?

en de standaard email app ben ik niet zeker van of ze daar nog updates voor uitbrengen.
Ik denk niet dat men zich daar druk om hoeft te maken :) In elke iOS update zitten er wijzigingen/verbeteringen voor die standaard mail-app. Hij kan weliswaar niet zo makkelijk bijgewerkt worden als niet-standaard apps, maar je kunt in de lijst met wijzigingen van elke iOS update wel zien wat er voor de Mail-applicatie is gewijzigd.

Ik heb gewoon nog de belangrijkste dingen opgeslagen en teruggegaan naar de Apple store. Daar hebben ze het verder opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan