Gmail probleem met downloaden bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

StichtingMedic

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2012
Als een bijlage bij een bericht in Gmail gedownload wordt dan verschijnt rechts onder in het scherm een vlakje met de bestandsnaam en daar kan op geklikt worden om het bestand te openen. Als ik nu een bijlage open dan zie ik het bestand snel voorbij komen en verdwijnt dan en ik krijg geen kans om het bestand te openen. Ik heb de browse geschiedenis en het cache geheugen al gewist zonder het gewenste resultaaat. Het bestand wordt wel opgeslagen maar ik kan het bestand niet openen

Welkom op Helpmij :)

Om welke browser gaat het?

De download is ook niet terug te vinden in het download-overzicht?

Wat de sneltoets daarvan in Windows is weet ik niet maar op Mac OS is het CMD+Shift+Y of in je browser naar "chrome://downloads/"

attachment.php

Bijlagen

• downloads-google-chrome-mac.png
    downloads-google-chrome-mac.png
    45,7 KB · Weergaven: 1.009
Om wat voor soort bestand gaat het?

Oke, dat maakt het inderdaad vreemd dat hij niet geopend wordt.

Komt het probleem alleen voor met specifiek dit bestand of met alle downloads vanuit Gmail?

Volgens mij bij alle bestanden. Ik kan pas over anderhalve week kijken of dat werkelijk zo is. Dan zal ik weer reageren

Het downloaden gaat mis met het bestand .xlsx. De overige bestanden geven geen probleem.
Er is onlangs Office 2010 geïnstalleerd

Ik heb opnieuw het compatibiliteitspakket van Microsoft gedownload (had ik al eerder gedaan) en het probleem lijkt nu opgelost. Bedankt voro het meedenken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan