gmail probleempje (kzou niet weten hoe ik het moet noemen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter ekain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ekain

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
HIER STOND EEN TE GROTE AFBEELDING. GRAAG VERKLEINEN EN TERUGPLAATSEN.(je vernaggelde de forum-layout)

bij sommige mailtjes staat er (2,3enz) achter het onderwerp en bij andere maakt hij weer een nieuwe aan hoe kan ik ervoor zorgen dat bijv bij youtube en helpmij het allemaal in 1 mail zit dus dat hij niet steeds weer een nieuwe maakt maar dat ik dan gewoon 1 youtube onderwerp heb en dat de volgende reactie in dat onderwerp zitten :S dat het dus word youtube service(3) en als ik dan weer een reactie krijgt wordt het youtube service (4) en dat hij dan niet weer een nieuwe erbij maakt wat dus zorgt voor een volle inbox

khoop echt dat jullie het snappen alhoewel ik dit betwijfel

Laatst bewerkt door een moderator:
Als er een antwoord komt op jouw bericht (de afzender heeft gedrukt op beantwoorden), dan komt er een cijfer achter het bericht te staan. Zodat jij weet dat er meerdere berichten in die ene vermelding staat.
Wordt er een nieuwe mail aangemaakt dat zal er ook een nieuwe vermelding komen in gmail.

Hoi !

Je hebt 3% gebruikt van je mogelijkheden, dus: waar maak je je zorgen om ?

Greetz,

Harry.

omdat ik net iets van 800 emailtjes heb verwijdert maar dat terzijde ik vind het gwn irritant dat ik iedere dag iets van 20 mailtjes binnen krijg over dezelfde dingen dus ik had gehoopt dat dat dan ook in 1 zo'n mailtje kon worden gestopt

Laatst bewerkt:
@Ekain: Kijk even naar de rode tekst in je eerste post aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan