gmail probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvy

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2000
hallo ik kan in outlook gmail ontvangen en versturen maar er is precies een probleem wanneer ik een reply doe ?

een melding van sll verschijnt .. ?

Bij het beantwoorden van mail heb je dus een probleem. Heb je dat ook bij het doorsturen? Kan je de letterlijke foutmelding hier neer zetten?

idd ook met doorsturen

foutmelding :

Bij taak pop.gmail.com - Bezig met verzenden is een fout (0x800CCC7D) opgetreden: De uitgaande (SMTP-)server ondersteunt geen met SSL beveiligde verbindingen. Als met SSL beveiligde verbindingen eerder wel hebben gefunctioneerd, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

ik heb telenet kabel verbinding

Als ik het zo zie, heeft het te maken met de beveiligde verbinding die niet wordt ondersteund. Welke internetprovider heb je?

Dan kun je toch gewoon de smtp van je provider gebruiken. Bij telenet zal dat wel smtp.telenet.be zijn?:o

smtp van telenet is echt Belgisch.
uit.telenet.be
POP3 is in.telenet.be :D

ok bedankt ! dacht dat dat enkel voor een email-aacount van telenet van toepassing was

Als je verbonden bent met je provider, dan moet je voor het verzenden (SMTP) van je email, altijd (heel vaak) gebruik maken van hun smtp server. In jouw geval is dit dus Telenet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan