Gmail via PC en Tablet loopt niet gelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
149
Besturingssysteem
windows 10 pro
Dag allemaal,

Ik bemerk dat ik wanneer ik de inbox van Gmail bekijk via mijn desktop PC dat ik daar e-mails mis, die ik eerder wel zag via mijn Android tablet.

Volgens mij loopt het synchronisatie proces niet helemaal goed. Het inloggen bij de PC en de Tablet verloopt normaal.

Heeft iemand ook deze ervaring. Het is lastig als je hierdoor e mail over het hoofd ziet.

Wie weet waar het aan kan liggen?


dank Loek
 

Ik heb nu pop 3 uitgeschakeld en IMAP gekozen.Mijn account gegevens bij online.nl staan er gewoon. Echter ik kan bij Thunderbird de gegevens van gmail wel invoeren bij extra e mail account. Maar nadat klaar staat aangegeven en ik daarop klik dan krijg ik een foutmelding voor het wachtwoord. Kan het zijn dat het probleem is dat ik bij online/thunderbird hetzelfde wachtwoord gebruik als nu bij Gmail? Ook bij Gmail en Thunderbird krijg ik nu de foutmelding bij inkomende e mail. Thunderbird voert de instellingen dus niet uit. Ik heb ook na instellen IMAP nog steeds hetzelfde probleem.

:confused:

Is het probleem het gebruikte wachtwoord? ( kan ik vanzelf wel wijzigen maar is dat nodig?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan