gmail vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hoi allen.
Ik heb al tijden een gmail account en sinds kort kan ik niet meer inloggen zonder om de "aanbieding" heen te gaan om deze te upgraden naar google+.
Wat is dit voor onzin. Picasa etc en andere bijdehante programma's zullen dan wel weer gekoppeld worden aan mijn account en ik heb daar helemaal geen zin in.
Ben ik de enige die hier last van heeft en/of hoe kan ik inloggen zonder deze 'aanbieding". Tot nu toe ben ik maar niet verder gegaan maar dat kan ik niet volhouden.
Graag tips. Gr. Dump.
Windows 8.
 
Hallo Dump, vervelend zeg. Ja ze willen van alles maar als je zelf iets wilt dan gaat het soms verrekte moeilijk. Dichtgetimmerd noem ik dat dan. Probeer dit eens.

Log helemaal uit. Er zit een verschil tussen de diensten van google.

Om in te loggen op alle diensten van Google kunt je het beste inloggen op de startpagina van google zelf.

Rechtsbovenaan de website van Google.com kun je inloggen.

Op het moment dat je dan naar drive, youtube of een andere dienst gaat bent je automatisch ingelogd en hoef je niet nog eens op zoek te gaan naar andere inlogpagina's.

Probeer eens ben eens benieuwd. Ik weet echt niet of dit gaat werken. (Gokje) en succes.
 
Het handige ervan is dat je met inloggen op alle diensten van Google bent ingelogd.
Of je het nu wilt of niet, maar alle gratis aangeboden diensten werken zo tegenwoordig.
Daarbij hoef je Google+ niet perse te gebruiken als je dat niet wilt en Picasa ook niet alhoewel ik er best tevreden mee ben.
 
Hoi, Manamana.
Deze tactiek werkt wel. Ik log altijd automatisch in met mijn wachtwoord beheerder (lastpass) en heb deze nu eerst verwijderd en daarna opnieuw aangemaakt in lastpass. Het is nu weer kat in het bakkie. Bedankt voor de tip.
En ja, Mik Zjegger.
Ik houd er niet erg van iets opgedrongen te krijgen waar ik niet om gevraagd heb. Hoe handig het ook zou kunnen zij!. Ik regel mijn eigen zaken wel. Alhoewel de hulp van manamana erg welkom was. Maar ja, daar heb ik dan weer om gevraagd. Toch bedankt voor je reactie.
Gr. Dump.
 
Hallo, mooi. Het is dus opgelost dit vraagstukje. :thumb: Namens allen denk ik maar weer. Graag gedaan. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan