Gmail weergeeft geimporteerde mails verkeerd weerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

WoutervdW

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2010
Hoi,

Na sinds mijn middelbare schoolperiode een 'ontzettend stoer' gmail adres aangemaakt te hebben wil ik dan eindelijk overstappen naar een wat formeler account. De afgelopen maand heb ik hier langzaam maar zeker aanzet naar gedaan, en ik dacht dan ook deze dagen de overstap af te ronden.

Mijn oude account noem ik voor het gemak even account A, het nieuwe is B. Beide zijn gmail-accounts. Ik heb via een website uitgevonden hoe ik de berichten van account A in account B kan importeren. Er stond bij dat het een paar dagen zou kunnen duren, en de afgelopen dagen zijn er inderdaad steeds meer mails bijgekomen. Deze dateerden bijvoorbeeld rond 2008 en verschenen netjes achteraan de mailbox. Via een shortcut kwam ik er uiteindelijk ook achter hoe ik alle ongelezen mails meteen gelezen kreeg, geen problemen.

Enfin, gisternacht doken de eerste problemen op. Plots begonnen berichten zich te sorteren op uurnotatie. Dus, álle mails (2008, 2009, maakt niet uit) die om bijvoorbeeld 01:34 werden verstuurd stonden op een rij. En zo de hele dag door komen er steeds meer mails binnen. Als ik ze aanklik staat er wel dat een mail uit 2009 komt, maar in mijn inbox weergeeft ze door elkaar. Ook beginnen er nu mails te importeren die ik al eerder binnen heb gehad.

Ik heb geen flauw idee wat er nu mis is. Vandaar deze post. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen aangezien het hier echt een troep wordt!

Groetjes,
Wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan