Gmail werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustBreath

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2014
Berichten
8
Goedemorgen,

sinds een paar dagen werkt Gmail niet meer op mijn pc. Of de app opent helemaal niet (blauwe scherm met envelop blijft staan en verdwijnt dan) of hij opent wel maar laadt niets, wanneer ik op synchroniseren klik blijft ie draaien.
Ook start hij niet meer met de tiles op maar krijg ik direct mijn bureaublad en het handige balkje links, wanneer je met de muis naar de linkerhoek gaat dan krijg je alle geopende schermen te zien, dat werkt ook niet meer. Ik kan alleen de bovenste aanklikken en wat er onder staat zijn 'schimmen'.
Als ik de bovenste heb verwijderd komt degene die er onder stond naar boven...

Wat kan ik hier aan doen??
 
Hallo, ik weet het niet zeker, maar test hem eens met een andere browser proberen kun je dit altijd, gebruik je nu IE??

Probeer eens Chrome.

En verder ook eens hier proberen. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

ik gebruik nu weer IE, heb Chrome gebruikt in het begin maar die was zo traag.. dus IE maar gebruikt tot de ophef over de laatste veiligheids issues. Toen Mozilla gedownload, ook dat werkte niet goed samen. Het lijkt wel of het niet synchroniseert en nu weer IE... dat werkt prima samen maar nu krijgt Gmail dus kuren en andere kleine dingetjes die niet goed werken of laden?
Op dit moment krijg ik m'n Gmail wel weer opgestart via de app maar hoe lang dat duurt weet ik niet...
 
E mail in windows 8. KPN Ziggo en UPS o.a

Lees verder het is een misser volgens deze informatie. En dat zou best eens kunnen. Klikje


Geen vraag maar wellicht nog een oplossing voor jou trage Google Chrome-webbrowser.

De vertraging zit soms bij de proxy-instellingen van Google Chrome. Deze is te vinden bij 'Instellingen', 'Geavanceerd' en 'Proxyistellingen'.


Die instellingen haalt Google Chrome telkens weer op bij Internet Explorer en dat duurt een tijdje.


Enfin, alle vinkjes moeten worden weggehaald bij de 'LAN-instellingen'. Dat scheelt ook opstarttijd!

Maar dit staat los van de App.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan