gmod LUA gemaakte gamemode error!

Status
Niet open voor verdere reacties.

timboiscool

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
Berichten
205
Hey lezers ik ben gisteren begonnen met een gamemode te maken voor garrys mod :p maar nu heb ik een error tenminste hij doet het niet :(

hij hoort je een glock en een pistol 9mm te geven maar dat doet hij niet D: dit is code


shared.lua

Code:
GM.Name 	= "PDM"
GM.Author 	= "Tim"
GM.Email 	= "N/A"
GM.Website 	= "N/A"




DeriveGamemode( "sandbox" )
function GM:Initialize()

	self.BaseClass.Initialize( self )
	
	team.SetUp( 1, "TEAM_lvl1Killer", Color( 0, 0, 200, 255 ) )
	team.SetUp( 2, "TEAM_lvl2Killer", Color( 0, 200, 0, 255 ) )
	team.SetUp( 3, "TEAM_lvl3Killer", Color( 163, 63, 0, 255 ) )
	
end


init.lua

Code:
AddCSLuaFile( "cl_init.lua" )
AddCSLuaFile( "shared.lua" )

include( 'shared.lua' )

-- here is player download stuff begin
resource.AddFile("v_pistols.dx80.vtx")
resource.AddFile("v_pistols.dx90.vtx")
resource.AddFile("v_pistols.mdl")
resource.AddFile("v_pistols.sw.vtx")
resource.AddFile("v_pistols.vvd")



-- here is player download stuff end

// Serverside only stuff goes here

/*---------------------------------------------------------
   Name: gamemode:PlayerLoadout( )
   Desc: Give the player the default spawning weapons/ammo
---------------------------------------------------------*/





function GM:PlayerSpawn( ply )
	

	
	self.BaseClass:PlayerSpawn( ply )
	ply:SetGravity( 0.9 )
	ply:SetMaxHealth( 150, false )
	ply:SetWalkSpeed( 411 )
		ply:SetRunSpeed( 475 )
	

end

function GM:PlayerLoadout( ply )
	
	ply:StripWeapons()
	
	ply:Give( "weapon_pistol" )
	ply:Give( "weapon_glock" )
	ply:Give( "item_ammo_pistol" )
	ply:Give( "item_ammo_pistol" )
	
end

function GM:PlayerInitialSpawn( ply )
	
	self.BaseClass:PlayerInitialSpawn( ply )
	
	if ply:IsAdmin() then
		ply:PrintMessage( HUD_PRINTTALK, "PDM: Admin has joined the game!" )
	end
	
	
end




cl_init.lua

Code:
 include( 'shared.lua' )


// Clientside only stuff goes here

function hidehud(name)
	for k, v in pairs{"CHudHealth", "CHudBattery"} do -- hide health and armor
		if name == v then return false end
	end
end
hook.Add("HUDShouldDraw", "hidehud", hidehud)

function GM:HUDPaint()

	self.BaseClass:HUDPaint()
	
	local Person = LocalPlayer()
	
	local Health = LocalPlayer():Health()
	
	surface.CreateFont("Segoe script",16,400,false,false,"Font1")
	
	surface.SetTextColor( 32, 233, 3 , 200 )
	surface.SetTextPos( 34, (ScrH()/2)+(ScrH()/4))
	surface.SetFont("Font1")
	surface.DrawText( Health )
	
end




alsjebieft reageer ik wil dit snel hebben anders loopt mijn project in duizenden D:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan