Hoi,
Ik ben bezig met een programmaatje op basis van de ACM-library.
Nu heb ik de volgende code welke uitstekend werkt:
, maar nu wil ik deze versimpelen, in minder regels schrijven.
Ik wil namelijk later ook de punten D, E, F, etc erin zetten.
Nu dacht ik aan iets zoals:
,maar dit werkt totaal niet.
Kan iemand mij helpen om deze regels te verkorten?
Misschien door mij te helpen met mijn bedachte oplossing of door zelf met een goed idee te komen.
Alvast bedakt,
gast0140
Ik ben bezig met een programmaatje op basis van de ACM-library.
Nu heb ik de volgende code welke uitstekend werkt:
Code:
changePoint(A, 100, 50);
public void changePoint(GPoint point, double x, double y){
switch(point){
case "A":
Agoal.setLocation(x, y);
break;
case "B":
Bgoal.setLocation(x, y);
break;
case "C":
Cgoal.setLocation(x, y);
break;
}
}
Ik wil namelijk later ook de punten D, E, F, etc erin zetten.
Nu dacht ik aan iets zoals:
Code:
changePoint(A, 100, 50);
public void changePoint(GPoint point, double x, double y){
(point+"goal").setLocation(x, y);
}
Kan iemand mij helpen om deze regels te verkorten?
Misschien door mij te helpen met mijn bedachte oplossing of door zelf met een goed idee te komen.
Alvast bedakt,
gast0140