gobalroot\system

Status
Niet open voor verdere reacties.

factory01

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
7
Hallo en goedenavond,

Mijn pc vertoont kuren. Ik krijg een melding over installatie van

globalroot\systemroot\system32\skynet.lljtfxacdll

Ik heb bij mijn weten niks geinstalleerd, Ik kan alleen nog werken op de pc in de veilige modus, normale modus start internet niet, ook e-mail verkeer is niet meer mogelijk in deze modus.

Wie kan mij verder helpen, Ik heb daarbij ook nog Trojan.win32 die ik niet kan verwijderen ook deze melding komt steeds terug.

Alvast bedankt.
 
systeem herstel vanaf de cd kan een mogelijkheid zijn.. en dan als die terug is gezet gelijk virus scanner etc der over heen gooien.

Welk besteurings systeem draai je?
 
Globalroot

Wat bedoel je met besturingssysteem ? Ik heb Vista
Sorry Jos niet veel verstand van computers
gr
 
vista dat bedoelde ik dus:p

Ik heb verder nooit gehoord van deze fout melding. kan je niet in veilig modus gewoon naar het bestandje gaan en deze verwijderen? want et slimst lijkt mij om gewoon een systeem herstel uit te voeren
 
globalroot

Ja lach er maar mee, grijns,
Kan je me dan ook vertellen hoe ik dat verder doe met systeem herstel. Het bestand is nl niet te vinden globalroot\systemroot\system32\skynet.lljtfxacdll. Heb vanalles geprobeerd en ik zeg erblij ik ben blond.... sorry.Zakelijk veel verstand van pc maar thuis pfff.
groetjes
 
ik gok dat je moet kijken bij:

C:\system32\skynet.lljtfxacdll

want je kon zeker die andere map niet vinden? want die komen mij ook niet bepaald bekend voor.
 
globalroot

Dan ga ik dat proberen in de veilige modus,
Dank alvast ik laat nog weten of het lukt,
groetjes uit Brabant,
 
oke, suc6!.
geen probleem fijn te kunnen helpen:)

Groetjes uit utreggg :p
 
goblal

Jos, ik heb de computer naar het bestand laten zoeken maar dat kent ie niet, Terwijl in de normale modus dit steeds zo niet continue wordt weergegeven, Ik kan echter in de normale modus niks maar dan ook niks meer opstarten.
Wat nu, of waar zoek ik ?
thanks
grts
 
globalroot

Ha die Jos,

Het probleem is niet opgelost en ik kan het ook niet zelf oplossing. Laptop gaat morgen mee naar kantoor IT manager. Het is een soort virus gekoppeld aan TrojanHorse.
Heel verhaal maar uiteindelijk kan ik het niet oplossen.
Systeembeheer was een goede alleen kan ik dat niet in de veilige modus krijg ik een totaal ander scherm, ook als administrator lukt dat niet, En de normale modus is niet meer toegankelijk. Toch bedankt voor alles. Fijne avond en groetjes van hier naar daar !:thumb:
 
oke nja veel suc6.

laat het even weten of het is gelukt. en hoe het nou is opgelost. is altijd makkelijk om te weten;)

Groetjes,
 
Topic verplaatst van "Websites maken / Algemene vragen" naar "Besturings systemen / Vista".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan