God of war doet het niet? :S HELP :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

daGuido0ww

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
Hoi..
Nja, dit is het probleem:

Heb een nieuw spel gekocht, en als ik hem dan wil spelen (op ps2) gaat ie naar; Browser & System Configuration menu... Hij wil maar NIET opstarten.. elke keer doet ie hetzelfde.

WEET IEMAND HOE DIT KOMT?!

alvast bedankt

Geef eerst eens wat meer informatie.

- Heb je het spel legaal?
- Wat zijn je PC-specificaties?
- Wat heb je zelf al geprobeerd?
- Geeft het spel nog (een) foutmelding(en)? (Zoja, post even een screenshot die dit verduidelijkt).

Als je deze vragen eventjes beantwoordt, kunnen de mensen hier je hoogstwaarschijnlijk veel en véél beter helpen. ;)

Geef eerst eens wat meer informatie.

- Heb je het spel legaal?
- Wat zijn je PC-specificaties?
- Wat heb je zelf al geprobeerd?
- Geeft het spel nog (een) foutmelding(en)? (Zoja, post even een screenshot die dit verduidelijkt).

Als je deze vragen eventjes beantwoordt, kunnen de mensen hier je hoogstwaarschijnlijk veel en véél beter helpen. ;)
Is op Playstation 2 kerol :P
1: Spel is wel orgineel
2: ...
3: opstarten, gebeurt niks, gaat naar browser & system configuration menu
4: ...

Sorry, ik heb daarnet een beetje verkeerd zitten lezen. Bedankt dat je me even verbeterde. :p

Maar is de DVD-ROM niet vies? Ik heb zoiets namelijk ook weleens gehad, en heb het opgelost gekregen door de disc schoon te maken. Misschien dat jij dit ook eens kunt proberen. Het schoonmaken van een DVD-ROM, kun je het beste met een schone droge doek doen. Niet met een ruwe, etc. Doe het bijvoorbeeld met een theedoek.

Mocht dit niet hebben geholpen, niet getreurd, laat het me even weten, dan zoeken we verder naar een andere oplossing. ;)

Succes!

EDIT: Zorg er bij het schoonmaken voor, dat je dit doet in een ronddraaiende beweging. Dus van binnen naar buiten, in een cirkel.

Laatst bewerkt:
Sorry, ik heb daarnet een beetje verkeerd zitten lezen. Bedankt dat je me even verbeterde. :p

Maar is de DVD-ROM niet vies? Ik heb zoiets namelijk ook weleens gehad, en heb het opgelost gekregen door de disc schoon te maken. Misschien dat jij dit ook eens kunt proberen. Het schoonmaken van een DVD-ROM, kun je het beste met een schone droge doek doen. Niet met een ruwe, etc. Doe het bijvoorbeeld met een theedoek.

Mocht dit niet hebben geholpen, niet getreurd, laat het me even weten, dan zoeken we verder naar een andere oplossing. ;)

Succes!

EDIT: Zorg er bij het schoonmaken voor, dat je dit doet in een ronddraaiende beweging. Dus van binnen naar buiten, in een cirkel.
Hij is niet vies, heb hem gister net gehaald. :P

Wtf, ik hoor net dat ik vandaag niet naar stad kan om spel om te ruilen ivm kerst O_O
Is woensdag weer afgelopen, (op bon stond: Omruilen binnen 48 uur, heb op zaterdag gekocht..) kan ik woensdag spel dan omruilen? En weet iemand wat ik zou moeten zeggen als hij ''nee'' zegt :O? Dat ik alle recht heb omdat ik maandag niet naar stad kon ivm met kerst..

Alvast bedankt..

Inderdaad. De winkel waar jij hem het spel hebt gekocht, heeft jou geen deugdelijk product geleverd, dus je hebt recht op een nieuwe. Ongeacht of je het nu binnen 48 uur omruild of niet. Ik denk al zoiezo dat je garantie gewoon geld, aangezien je hem vandaag en morgen niet kunt omruilen, i.v.m. kerst. Ik zou dus lekker op woensdag naar de winkel gaan om het spel om te ruilen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan