Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
killermenace zei:Jij mag eerst wel even een cursus spelling en grammatica doen.
Nielsvds zei:Er zijn 2 mogelijke oorzaken ofwel is er tijdens de installatie iets misgelopen of je speelt met een illegale versie.
Tboy zei:JA HIJ MAAR KAN
IS ER DAN GOEDE CRAK VOOR OM DAT DING TE VER VANGEN
dit werd al geconcludeert in de andere topics..killermenace zei:En waaruit maak jij dat op?
Kan het niet gewoon zo zijn dat het een legale versie is, met dezelfde problemen als een illegale versie?
Graag eerst meer informatie inwinnen voordat je met voorbarige conclusies komt.
misschien wel, maar dan mogen we die niet op dit forum aan je gevenTboy zei:JA HIJ MAAR KAN
IS ER DAN GOEDE CRAK VOOR OM DAT DING TE VER VANGEN
lollige zei:'t lijkt me dat bij ongeveer 'tzelfde probleem je 'tzelfde antwoord nodig hebt??? en dat 3 keer posten, daar let ik eigelijk nooit op. moet ik wel doen...
game-master zei:Lijkt me sterk omdat hij illigaal is, dat je de auto niet uitkunt, namelijk zit de gehele versie geript, met een crack heeft het niet te maken, door een crack probeer je de controle te omzeilen, die normaal gecheckt word. Kijk of je keys goed gebind staan, anders even re-install drukken :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.