godfader

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tboy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
]heey ik hep vraag
mij godfader doet raar
ik kan aleen in de autos
aleen neit uit de autos
dus hel mee plyysss:rolleyes: :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn 2 mogelijke oorzaken ofwel is er tijdens de installatie iets misgelopen of je speelt met een illegale versie.

Nielsvds zei:
Er zijn 2 mogelijke oorzaken ofwel is er tijdens de installatie iets misgelopen of je speelt met een illegale versie.
[JA HIJ MAAR KAN
IS ER DAN GOEDE CRAK VOOR OM DAT DING TE VER VANGEN:mad:

Laatst bewerkt door een moderator:
Is hij illegaal?
> Ja, ok dan mogen we niet verder helpen (Zie de huisregels)
< Nee, dan begrijp ik je verhaal niet.

Je hoeft niet alle codes te gebruiken die er mogelijkzijn om je tekst op te maken op het forum. We kunnen het normaal ook lezen.... (naja...).

En dat je niet uit je auto kan komt omdat het waarschijnlijk een illegale versie is. Dit is het meest voorkomende probleem met dit spel

jelmobelmo zei:
het is gewoon een illegale versie!

En waaruit maak jij dat op?
Kan het niet gewoon zo zijn dat het een legale versie is, met dezelfde problemen als een illegale versie?
Graag eerst meer informatie inwinnen voordat je met voorbarige conclusies komt.

Nielsvds zei:

Tboy zei:
JA HIJ MAAR KAN
IS ER DAN GOEDE CRAK VOOR OM DAT DING TE VER VANGEN:mad:

Hij zegt zelf dat hij illegaal is, Of hij moet eens Nederlands gaan praten zodat we het zeker weten.

killermenace zei:
En waaruit maak jij dat op?
Kan het niet gewoon zo zijn dat het een legale versie is, met dezelfde problemen als een illegale versie?
Graag eerst meer informatie inwinnen voordat je met voorbarige conclusies komt.
dit werd al geconcludeert in de andere topics..

@lollige.
Die topics die jij aangeeft zijn gestart door andere mensen met een andere configuratie en een andere kopie van het spel.
Zoals ik al gezegt heb, is het nog niet compleet bewezen dat TS een illegale kopie heeft.
Jij haalt dingen door elkaar.
Een resultaat in het verleden geeft nog geen zekerheid voor de toekomst. Het is misschien zeer waarschijnlijk dat TS een illegale kopie heeft, maar niet bewezen.
Zolang dat zo is, is het niet aan jou om daar zomaar een stempel op te drukken van illegaal omdat er alleen maar een probleem voorkomt wat vaak voorkomt bij illegale kopie's.

P.S. Is het zo moeilijk om de "verander-knop" te gebruiken ipv 3x te posten.. :rolleyes:

't lijkt me dat bij ongeveer 'tzelfde probleem je 'tzelfde antwoord nodig hebt??? en dat 3 keer posten, daar let ik eigelijk nooit op. moet ik wel doen...

lollige zei:
't lijkt me dat bij ongeveer 'tzelfde probleem je 'tzelfde antwoord nodig hebt??? en dat 3 keer posten, daar let ik eigelijk nooit op. moet ik wel doen...

Je zegt het zelf al.
Ongeveer hetzelfde probleem. Elk probleem kan meerdere oorzaken hebben.
Daarom zou er wel een uniform antwoord bij kunnen, maar je kan nooit met zekerheid zeggen dat de oplossing die wordt geboden ook een oplossing voor het probleem zal zijn.

Lijkt me sterk omdat hij illigaal is, dat je de auto niet uitkunt, namelijk zit de gehele versie geript, met een crack heeft het niet te maken, door een crack probeer je de controle te omzeilen, die normaal gecheckt word. Kijk of je keys goed gebind staan, anders even re-install drukken :thumb:

game-master zei:
Lijkt me sterk omdat hij illigaal is, dat je de auto niet uitkunt, namelijk zit de gehele versie geript, met een crack heeft het niet te maken, door een crack probeer je de controle te omzeilen, die normaal gecheckt word. Kijk of je keys goed gebind staan, anders even re-install drukken :thumb:

Dat blijft nog steeds een aanname.... :rolleyes:
Niet een feit(tot nog toe)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan