Godfather graphics muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hej

Ik heb het spel Godfather voor de PC geinstalleerd, maar de graphics zijn niet geweldig.
Mijn muiscursor kan ik nergens terugvinden in opties en ook zie ik geen graphics (gebouwen mensen/poppetjes)

Ik heb een Geforce4MX64mb en volgens mij de juiste drivers daarvoor geinstalleerd.

Wat doe ik fout?

wat moet de frequentierate zijn?
Hij stond op 60
1280 x 768

MM volgens mij gaat het spel ook niet echt goed werken als ik naar de systeemeisen kijk:

Video: DirectX 9.0c compatible video card - must have 64MB or more memory and one of these T&L capable chipsets: ATI Radeon 8500 or greater; NVIDIA GeForce 3 or greater (except GeForce4MX); Intel Graphics Media Accelerator 900 or greater.

EmAaErkA zei:
MM volgens mij gaat het spel ook niet echt goed werken als ik naar de systeemeisen kijk:

Video: DirectX 9.0c compatible video card - must have 64MB or more memory and one of these T&L capable chipsets: ATI Radeon 8500 or greater; NVIDIA GeForce 3 or greater (except GeForce4MX); Intel Graphics Media Accelerator 900 or greater.

EAsy info zegt van wel, dat ik makkelijk die eisen haal

Hoe kom ik af van de plug and play monitor ook stonden er 2 standaardmonitor geinstalleerd. Ik denk dat ik een nvidia.inf nodig heb om de juiste drivers te i nstalleren

Ik heb hetzelfde probleem

Wie kan mij vertellen welke drivers ik nodig heb?
volgens mij heb ik wel de goede maarja

ik kan het niet spelen vanwege mijn videokaart heb ik gelezen.

- Als jij dezelfde hebt, dan zal dit ook niet voor jou werken:confused:

het moet toch op een manier op te lossen zijn ik zal wel ff via EA proberen
ik heb inderdaad dezelfde videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan