Goed alternatief voor Hotmail ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubengraafland

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Hallo,

Wie weet er een goed alterenatief voor Hotmail ? En dan willen we een goede en snelle verbinding zo min mogenlijk storingen en veel oppslagcapiciteit. Wie weet het ????

Met vriendelijke groet,
Rubie The Sysop

hbe je van je internet provider geen email gekregen?

ik wel, komt ook bijna nooit spam op binnen! :)

Jawel ik heb van chello wel een e-mail maar dat vind ik te net dat gebruik ik voor andere zaken wat ik wil is gewoon een goed alternatief voor Hotmail :-D

Greetz Rubie The Sysop

Ok.

Wie weet er een goed alterenatief voor Hotmail ? En dan willen we een goede en snelle verbinding zo min mogenlijk storingen en veel oppslagcapiciteit. Wie weet het ????

Vind je dat niet een beetje veeleisend voor een gratis dienst? Misschien is een eigen mailserver een optie? 100% uptime.. onbeperkt opslagcapiciteit en supersnel..

Ja het is een beetje veel gevraagd maar het mag ook iets minder zijn. en hoeveel kost dan dan een eigen mailserver ??

Greetz Me

Een eigen mailserver is helemaal gratis. Een 'nadeel' is wel dat je je PC altijd aan moet hebben staan en een vaste verbinding met het internet moet hebben.

Trouwens, via gratis providers als www.zonnet.nl kun je een account aanvragen voor gratis internet. Hier krijg je uiteraard ook een gratis mail adres bij.. heb ik tijden mee gewerkt en eigenlijk nooit klachten over gehad. :)

Staat er ook ergens een handleiding op interent over "Hoe een eigen Mailserver op te zetten" ofzo iets

En alvast bedankt

Greetz Rubie

En kan ik dolfijn mail ook gewoon in outlook beheren ??? Zo ja hoe moet dat dan ?

Greetz Rubie The Sysop

(rubiethesysop@dolfijn.nl)

Geplaatst door rubengraafland
Staat er ook ergens een handleiding op interent over "Hoe een eigen Mailserver op te zetten" ofzo iets

En alvast bedankt

Greetz Rubie

Vast wel, maar zou niet weten waar je een goede Nederlandse talige kunt vinden. Ik zal er zelf wel 1 gaan maken.. bedankt voor je idee!

Tnx :thumb:

Dolfijn mail kan je helaas niet in Outlook beheren. Zonnet mail daarintegen wel. :)

En als je je handleiding gemaakt hebt wil je me dan ff een PB sturen ?? en ik denk dat ik me dan maar aanmeld voor zonnet !! Lol

Geplaatst door rubengraafland
En als je je handleiding gemaakt hebt wil je me dan ff een PB sturen ?? en ik denk dat ik me dan maar aanmeld voor zonnet !! Lol

Ja, is goed.. kan nog wel even duren hoor! Ben eerst met een andere handleiding bezig. :)

Zonnet is idd een goeie keuze. Heeft zowel pop als webmail.

Misschien ook een goed alternatief

Gewoon verenigingslid worden :D

De extra voordelen als je lid wordt :

-Je eigen http://www.helpmij.nl/leden/username van 10 MB
-email service username@helpmij.nl > jij@provider.nl
-oudere nieuwsbrieven kunnen bekijken
-toegang tot de ledensite
-zoekopdrachten verder als twee maanden oud
-gratis toegang op de helpmijdag
-korting op helpmij artikelen
-geen banners
-prive berichten
-polls kunnen plaatsen

:D

Re: Misschien ook een goed alternatief

Geplaatst door roby
Gewoon verenigingslid worden :D

De extra voordelen als je lid wordt :

-Je eigen http://www.helpmij.nl/leden/username van 10 MB
-email service username@helpmij.nl > jij@provider.nl
-oudere nieuwsbrieven kunnen bekijken
-toegang tot de ledensite
-zoekopdrachten verder als twee maanden oud
-gratis toegang op de helpmijdag
-korting op helpmij artikelen
-geen banners
-prive berichten
-polls kunnen plaatsen

:D

Ja, en dan :confused:. Heb je nog geen E-mail ruimte!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan