Goed alternatief voor Hotmail ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
snap trouwens niet waarom iemand email ruimte moet hebben ik pleur ze naar het lezen gelijk eraf ?

Ja maar ik kan niet alles meteen er af flikkeren zoals als een je een advertentie op marktplaats heb geplaats dan krijg je ook een e-mail om die advertentie te wijzigen verwijderen foto toevoegen enz die gooi ik niet meteen weg en als mensen grote bestanden naar mij sturen dan is ook meteen me box vol !!!

Greetz Rubie The Sysop

Heb je geen tweede email adres bij chello en dan niet binnen halen via outlook maar via hier online bekijken .

Op die vraag heb ik al antwoord gegeven

Jawel ik heb van chello wel een e-mail maar dat vind ik te net dat gebruik ik voor andere zaken wat ik wil is gewoon een goed alternatief voor Hotmail :-D

Geplaatst door rubengraafland
Op die vraag heb ik al antwoord gegeven

Ik had het over een tweede adres en dan niet via outlook maar gewoon online bekijken !
Dan kun je ook niet nette laten komen en dan in outlook een regel maken dat die mail gelijk verwijderd word van dat adres :D

En nu in normaal nederlands !!!!!!!!!!!!!! Ik snap er geen ene f*ck van met 2de e-mail adre enzo of ben ik nou dom ?? :-D

En nu in normaal nederlands !!!!!!!!!!!!!! Ik snap er geen ene f*ck van met 2de e-mail adre enzo of ben ik nou dom ?? :-D

Je hebt chello als provider , die geeft jou een mailadres :gebruikersnaam@chello.nl .
Jou post komt binnen op jou adres .
Voor dat je die post binnen laat komen kun je die eerst via http://web-mail.chello.nl/nl_NL_chello/webmail.html bekijken( door je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen die je van chello heb gekregen)en b.v de junkmail al verwijderen .
Maar zoals je al aangaf wil je niet je chello adres gebruiken als alternatief voor hotmail .dus .......

Kijk je ff op het papiertje van chello waar je gebruikersnaam en wachtwoord staan , daar staat ook een Alias op een alternatieve gebruikersnaam ga nu naar nieuwe account aanmaken in je outlook voor email en maak een account aan met je alias naam en die post bekijk je weer online en laat je alleen outlook binnen komen wat jij wilt dus je laat het gewoon op de server van chello staan en je hebt een alternatief voor hotmail .

Mooi uitgelegd in normaal nederlands !!!! :-D Want ik snapte al niet hoe somige mensen aan een gek e-mail adres komen van chello maar ik zal het morgen ff proberen en bedankt voor de moeite en ik laat me reactie morgen nog wel ff horen

Greetz Rubie The Sysop

Ps: En mischien binnenkort Rubie_The_Sysop@chello.nl maar dat laat ik nog wel ff weten

Ik zie geen alias ik zie alleen e-mail adres en password

Kijk hier even bij alias adressen maken . Je word via die site doorgelinkt met een beveiligde pagina hou je wachtwoord en gebruikers naam bij de hand , na het invoeren kom je in een popup waar je de aliassen kunt aanmaken zoals hier te zien .
MWSnap016_21218727227_946060.jpg

Als je nu naar outlook gaat en een account heb aangemaakt klik je bij outlook op de optie > Beeld > ga naar map .
maak daar een nieuwe map b.v Rubie .
Ga dan naar Extra > berichtregel >email en maak daar een nieuwe berichtregel aan met de opdracht :
1 . Als de regel aan bepaalde personen bevat en dan vul je bij punt 3 . bij bepaalde personen jou alias naam in en bij punt 2. zet je een vinkje bij verplaatsen naar bepaalde map en daar geef je bij punt 3. de naam van je map in .

Zo voorkom je dat jou mail tussen de andere mail verschijnt maar rechtstreeks naar jou map gaat :D

Laatst bewerkt:
Euhmmmm Ik heb engelse versie van Microsoft Outlook XP of 2000 dat weet ik niet maar ik zie het niet ( maar zo goed is me engels ook niet )

Dat is nou **** want ik ben ook erg slecht in engels ik heb net voor mijn vrouw op deze manier een alias aangemaakt en ook de berichtregel en dat ging perfect haar post komt niet in het postvak in maar rechtstreeks in haar eigen map die links bij de andere mappen staan :D

Jammer dat het bij jou niet zo gaat als bij mijn kan waarschijnelijk alleen in outlook express met doorsturen naar map ruben heeft outlook , misschien dat iemand anders de optie voor berichtregels weet te vinden in outlook van office .

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan