Goed anti virus programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annodompje

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
Ik was een tijdje terug opzoek gegaan naar een nieuw antivirus programma, ik had norton360 maar die at soms zoveel geheugen dat ik er gek van werd, veelal werd AVG aangeraden dus ik heb dit vanochtend ook gedownload en geinstalleerd. maar als ik nu in mijn prosessenlijkst kijk zie ik dat AVG bij elkaar ongeveer 120MB geheugen gebruikt en rond de 70 CPU (al weet ik niet zeker wat dat inhoud) maargoed alles bij elkaar is mijn computer nu nog langzamer dan toen norton erop stond... heeft iemand een beter alternatief? (het hoeft geen gratis programma te zijn.. )

Laatst bewerkt:
Kaspersky. :)
Maar voor dat je een ander AV programma installeerd gebruik eerst de Norton verwijdertool.
Dat kan ook je probleem met AVG oplossen.

Ik heb AVG 8.0 free en ben er zeer over te spreken. Mijn pc is een heel stuk sneller dan toen ik Norton Inter Sec gebruikte.
Overigens heb ik ook windows defender en de windows firewal in gebruik.

Laatst bewerkt:
NOD32 is een hele lichte en goede scanner. Het vraagt niet veel van je pc.

Kaspersky. :)
Maar voor dat je een ander AV programma installeerd gebruik eerst de Norton verwijdertool.
Dat kan ook je probleem met AVG oplossen.

Uhm.. ik heb het gewoon gedeinstalleerd. moet ik dat dan nog doen??

die nod32 heb ik wel meer over gehoord dus ik denk dat ik die toch ook eens ga proberen.

Je wil niet weten hoeveel er achter blijft na een uninstall...
Die verwijdertool wordt je niet zomaar aangeraden. :thumb:

Uhm.. ik heb het gewoon gedeinstalleerd. moet ik dat dan nog doen??

Dat zou ik idd maar doen, m.n. Norton laat veel troep achter dat weer de nodige problemen met andere AV programma’s kan veroorzaken.

Je kan ook BitDefender aanschaffen. Deze is echt niet duur en je kan het op 3 computers installeren.

Ik denk dat dit ook een oplossing kan zijn :)

is die remover tool alleen voor norton? of kan je die ook gebruiken voor andere anti virus programmas?

Die is alleen voor Norton.
Als je een ander zoekt, kijk hier eens.

is die remover tool alleen voor norton? of kan je die ook gebruiken voor andere anti virus programmas?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan