goed backup programma nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
weet iemand een backupprogramma waarmee ik ook nieuwe files kan backupen. als ik met syncback een backup maak. krijg ik de bestanden die op dat moment aangevinkt zijn gebackuped (dus als ik instel wat hij moet backuppen. maar zodra in die map een nieuw bestand komt. backuped hij die niet (omdat die toen niet aangevvinkt stond). windows backup werkt helaas niet naar behoren bij mij. weet dus iemand een backup programma die de hele map backuped, dus ook als er laterna een nieuw bestand bij komt.

Bij mij werkt dat wel wat jij noemt,, ik heb een hele schijf die hij moet backuppen, en verder geen instellingen veranderd. Deze backup ik naar een externe HD, en deze zijn identiek aan elkaar qua inhoud. Ook als ik er nieuwe mappen\bestanden aan toevoeg..

hallo, bedankt voor de reacties,

ik zal eens kijken of die werkt, pasja

een hele schijf kan inderdaat kloppen. dat die álles backuped, ik heb maar enkele mappen en een hoop bestanden. het is namelijk een website voor thuisgebruik. dagelijks komen er nieuwe bestanden in de folder die gebackuped moet worden. wellicht ligt het verschil dus tussen een map of een complete schijf.

ik zal melden als het gelukt is (of niet lukt) met het programma dat pasja me geefde. :thumb:

helaas werkt acronis 11 niet naar behoren. omdat de bronfolder een netwerklocatie is, en de doelfolder een zip-drive. zal hij wel wat door elkaar halen of zo. hij zegt dat de doelbetemming niet bereikbaar is. terwijl ik er met de verkenner er gewoon bij kom.

ik ga cobian eens proberen.

bij caobian backup krijg ik de error dat hij de bronbestemming niet kan vinden. nu heb ik de link wat bij cobian is ingesteld gekopiëerd en geplakt in de verkenner. deze is gewoon bruikbaar. eneig idee hoe dit kan?

ik heb het probleem opgelost.

ik ben weer terug gegaan naar backup sync. in de verkenner heb ik een netwerkstation gemaakt naar mijn website map. en die backup ik. hij ziet het als een hdd. nu komen de wijzingen wel goed door.

toch bedankt voor jullie hulp. ik heb de programma's opgeslagen, dus als ik ze nog eens nodig blijk te hebben zal ik ook naar die programma's kijken.

Johnnyjohnn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan