Als je Wordpress installeert wil wordpress verbinding maken met de database. Dat gaat dus niet goed. Heb je een database aangemaakt en de juiste gegevens gebruikt? Dat is ook precies wat ik bedoelde dat je wat ervaring moet hebben met PHP en MySQL.
Kun je eens kijken of je hoster niet standaard Wordpress ondersteunt? Mijn Hoster Flexwebhosting geeft bijvoorbeeld de mogelijkheid om met 1 druk op de knop wordpress te installeren.
Als je Wordpress eerst in XAMP gaat installeren en het lukt zo al niet, dan vrees ik ervoor dat je het straks ook niet gaat redden om de site over te zetten naar je hoster.
Snap je wat ik daarmee wil zeggen? XAMP is m.i. alleen maar zinvol als je de site lokaal wil ontwikkelen. Ik doe dat altijd online.
define('DB_NAME', 'wordpress'); // The name of the database
hier geef je de database naam in, heb je gekregen bij het aanmaken van de database
define('DB_USER', 'root'); // Your MySQL username
Hier geef je de username aan, heb je gekregen bij het aanmaken van de database
define('DB_PASSWORD', ''); // ...and password
Hier geef je het password aan, heb je gekregen bij het aanmaken van de database
define('DB_HOST', 'localhost'); // 99% chance you won't need to change this value
Zoals ze al aangeven, dit is in 99 van de 100 gevallen localhost
Mocht je willen en alle gegevens van je webhost paraat hebben binnen een uur, dan wil ik Wordpress best wel even voor je installeren. Stuur maar PB