goed cms systeem

• Onderwerp starter Onderwerp starter baws
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Hallo

Voor een website die ik voor mezelf maak wil ik een goed cms systeem.
ik wil een cms systeem waar je makkelijk mee kunt werken, en veel functies heeft.
met websitebaker heb ik al gewerkt dit beviel me wel, maar ik wil weten wat nou een hele goede is.
Ik wil vooral dat het makkelijk is om het design aante passen

mvg

Laatst bewerkt:
Ik werk al jaren met Wordpress. Dit platform heeft een gigantische community, vele contributies van gebruikers en oneindig veel templates. Daarnaast kun je met Artisteer zelf templates maken.

Het enige is dat je wel een beetje verstand moet hebben van PHP en Mysql, wil je er zelf iets van kunnen maken.

en is alles gratis, of moet je bijvoorbeeld photoalbums kopen?

Ik werk ook lang met Wordpress, bevalt me ook uitstekend. Bijna alle plugins zijn gratis te downloaden.

Alles is gratis en foto albums zijn makkelijk toe te voegen. Foto albums zijn er heel veel van. Er is zelfs een picasa plugin, maar zoek voor de grap maar eens op photo album of photo gallery op:

http://wordpress.org/extend/plugins/

Het mooie is dat je vele plugins ook met 1 druk op de knop kunt installeren, mits de instellingen goed ingesteld staan.

doet t niet

ok ik wil hem nu installeren op xampp, Mijn localhost
dan krijg ik de foutmelding
Error establishing a database connection

This either means that the username and password information in your wp-config.php file is incorrect or we can't contact the database server at localhost. This could mean your host's database server is down.

* Are you sure you have the correct username and password?
* Are you sure that you have typed the correct hostname?
* Are you sure that the database server is running?