goed download programma ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
hey,

Wat is nou echt een goed download programma waar je geen virussen van krijgts (alleen mp3 downloaden) ??

alvast bedankt

(Limewire vind ik niks)

mssn FrostWire ?

Laatst bewerkt:
Dat bestaat niet, je blijft altijd afhankelijk van de mensen die de bestanden plaatsen.

Een goede geupdate virusscanner is daarom de belangrijkste oplossing.
Hiermee na de download meteen de scanner erover.

FrostWire vind ik super maar... is een kloon van LimeWire.

En virussen binnen halen doe je zelf, niet je download-programma

Wat ook geweldig werkt is een FTP server draaien.
Het kost in het begin even wat tijd, maar op een gegeven moment heb je toch een aantal goede FTP vrienden verzameld.
Na een verzoek kan het gebeuren dat het gevraagde bestand / programma / muziek / film gewoon op je server geplaatst wordt.

als je frostwire laat updaten ,krijg je limewire 4.14,das toch maar weer niks vind ik:D

MP3 virussen zijn er volgens mij niet maar als je een nummer download van 100 Kb met exe als extentie is het voor 99% een virus, gewoon blijven opleten dus, en je downloadmap regelmatig even op virussen scannen.

hey,

Wat is nou echt een goed download programma waar je geen virussen van krijgts (alleen mp3 downloaden) ??

alvast bedankt

(Limewire vind ik niks)

mssn FrostWire ?

niet ***lig bedoeld of zo maar als je echt 100% safe wil zijn dan moet het internet van de pc.
er is namelijk altijd risico ook als je niet download.
dus zorg zo als gezegt voor een moderne virus scanner met de laaste update.

Ik weet het niet hoor. Ik heb beide proggies weer eens een keertje na lange tijd geinstalleerd op een test PC'tje.
Ik tik eerst in FrostWire en daarna in Limewire een keer php in en download alles wat daar staat.
Zo'n beetje alles bevat een Virus na de Downloads !!

Ik weet het niet hoor. Ik heb beide proggies weer eens een keertje na lange tijd geinstalleerd op een test PC'tje.
Ik tik eerst in FrostWire en daarna in Limewire een keer php in en download alles wat daar staat.
Zo'n beetje alles bevat een Virus na de Downloads !!

Tja, wie zoekt er dan ook op ' php ' ? Het is vooral bedoeld om muziek en films mee te downloaden, en dan valt het best mee met de virussen en andere rotzooi.
En verder moet je ook je verstand erbij gebruiken, een complete nieuwe game voor een paar MB of zelfs nog minder kan natuurlijk niks anders zijn dan een virus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan