Goed encryptieprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Ik wil op mijn externe hd een beveiligde map aanmaken. Nu heb ik voor mijn pc het programma 'Safe' van Steganos. Helaas kun je alleen met de veel duurdere 'Privacy-suite' van Steganos een 'portable safe' maken. Is me toch net iets te duur. Ben bezig geweest met True-crypt, maar dat is toch wel erg omslachtig, vind ik.
Vraag is dan ook: Kan iemand mij een goed 'vergelijkbaar' programma adviseren, mag wel iets kosten, maar niet te veel. Ik weet dat er heel wat 'simpele' progjes te vinden zijn, die eenvoudig te kraken zijn. Die bedoel ik dus niet...

Wat is mis met truecrypt. Maak truecrypt bestand (of formatteer je hele schijf ermee) en zet dit op de te encrypten disk. Tooltje starten en gaan.....

Wat is mis met truecrypt. Maak truecrypt bestand (of formatteer je hele schijf ermee) en zet dit op de te encrypten disk. Tooltje starten en gaan.....

Bedankt voor je reactie.

Er is niets mis mee. Ik vind het programma, zoals ik al zei, omslachtig... ik probeer een tooltje vergelijkbaar met 'Safe' van Acronis te vinden.

Bedankt voor je reactie. Ik ga eens wat googelen naar de ervaringen met dit programma....

Inmiddels na wat onderzoek en trial-verdie, Folder Lock (aardige aanbieding) gekocht. Blijkt toch wel een heel goed programma te zijn. Ziet er gelikt uit en doet precies wat ik wilde.

Nogmaals dank voor de tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan