Goed moederbord om goed op te kunne gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jake K

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Hallo

Ik ga een game computer samen stellen en daarvoor wil ik beginnen met een moederbord.
ik wil nieuwe spellen kunnen spelen zoals Prototype maar ik wil ook alvast goed bepakt zijn voor spellen van volgend jaar of het jaar daar op dus ik wil best wel goed spul:D
ik heb geen bujet.
Help mij alsjeblieft:(

Welkom op helpmij.nl

waarom moederbord??? Met een compleet systeem kun je veel meer... + gratis windows 7

dit is een prachtig game systeem, daar zal je wel een paar jaar mee vooruit kunnen hij is getest door power unlimited en die vond hem uitstekend, dat zegt een heleboel...
deze pc en je mag gratis naar windows 7... en 2 TB harde schijf is ook niet mis, met 2 GB video kaart

Met vriendelijke groeten,

Jobbes:thumb:

Laatst bewerkt:
Je kunt een moederbord pakken met veel PCI-Express x16 2.0 sloten, zodat je goede videokaart(en) of andere dingen zoals geluidskaarten kunt gebruiken. Verder moet je natuurlijk ookk een moederbord pakken bij welke processor je wilt hebben. Je moet dus bijv. kiezen tussen Intel of AMD. Wat ook nog belangrijk is (als je meerdere videokaarten wilt) is of het mobo Crossfire (ATI) of SLI (NVidea) ondersteunt.

de reden waarom ik alles samen stel en niet compleet koop is omdat ik al goede onderdelen heb, dus hoef ik alleen maar spul bij te kopen en kom ik veel goedkoper uit.
en bijvoorbeeld bij die P910 zit een beeldscherm, vista, muis, toetsenbord, geluidskaart en al dat spul heb ik al en ik hoef ook niet zoveel geheugen.
en als dat er allenmaal niet bij zat zou het al een stuk goedkoper zijn.

jake
-_-_-

Laatst bewerkt:
Ik denk dat Marsmannetje met vakantie is, hij stelt altijd mooie pc's samen op die zelfbouw websites. Dus hij weet wel wat er het beste bij jouw wensen past.. :D

Ik zou daarom even wachten tot hij terug is en dan opnieuw je vraag posten.

Hij heeft nl. voor mij een tijdje terug een perfecte pc voor onder de € 700,- samengesteld bij 4Launch. :thumb:

Ik denk dat Marsmannetje met vakantie is, hij stelt altijd mooie pc's samen op die zelfbouw websites. Dus hij weet wel wat er het beste bij jouw wensen past.. :D

Ik zou daarom even wachten tot hij terug is en dan opnieuw je vraag posten.

Hij heeft nl. voor mij een tijdje terug een perfecte pc voor onder de € 700,- samengesteld bij 4Launch. :thumb:

heeft hij misschien een site ofzo waar ik contact met hem op kan nemen als hij terug is, of een amail adres??

Marsmannetje komt vanzelf wel langs. Heb hem van de week nog zien posten hier.

ok, dat word afwachten dan.

alvast bedankt allebij.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan