Goed nederlands Visual Basic 2010 boek

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Beste leden,
Ik ben 15 september jarig en ik zoek een goed, uitgebreid Visual Basic 2010 boek, waarin je dingen kan leren over codes, hoe je die moet gebruiken, en waarin ook voorbeelden staan van codes.
Wie kan mij hierbij helpen?

Bedankt,
Tim

basis cursus visualbasic van Gerrit Bruijnes ,Academic service
of ook een goeie
Step By Step ,Microsoft visual Basic professional ,Academic service ,schrijver Micheal Halvorson

Laatst bewerkt:
Ik heb dit boek (maar dan de 2008 versie) en ik vind het een goed boek: http://www.bol.com/nl/p/visual-basic-2010/1001004007515051/. In de 2008 versie mis ik eigenlijk alleen iets over sockets... Eventueel hier een voorbeeld van de 2005 versie: http://books.google.nl/books?id=gnBtT-MrT-cC&printsec=frontcover&dq=visual+basic+2008+de+basis&source=bl&ots=S6LSbmO28p&sig=mLjOXc_XdTAWwJY6UzCPsJoh5pw&hl=en&sa=X&ei=TOhFUIaqKoOi0QWr8oC4Aw&ved=0CDMQ6AEwAQ#v=onepage&q=visual%20basic%202008%20de%20basis&f=false. Er is wel het een en ander veranderd, maar het geeft toch een beetje een idee...

Verder moet je gewoon even kijken welk boek je het prettigst vindt. :thumb:

MartinJM

Het boek van André is ook al opgevallen bij mij, het is volgens mij een MvP bij Microsoft, dus ik denk dat je van zijn boeken wel wat kan leren :-)
Ik had ook nog een andere gezien, ben de naam alleen even vergeten :o

Hier is het boek @bol.com iemand ervaring ermee?
Boek waarvan ik de naam was vergeten :o

Laatst bewerkt:
Ik ken het boek persoonlijk niet, maar als je aan het twijfelen bent, kan je natuurlijk altijd even naar de bieb of naar de boekenwinkel om te kijken welke jij er het handigst uit vind zien. Dan kan je zelf de keuze maken in plaats van dat wij dat voor je doen :)

MartinJM

[edit]
Ik hoop sowieso dat je iets van het boek kan leren als je het koopt. Het zijn waarschijnlijk niet echt boeken die je leest omdat het een goede storyline heeft :p
[/edit]

Laatst bewerkt:
Haha das waar!
Bij onze bieb hebben ze hem niet dus t zal een boeken winkel worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan