Goed opgeslagen maar toch niet compleet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomdos

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
Ik moest een werkstuk maken van gigantisch veel woorden,
nou heb ik hem dus opgeslagen onder het sneltoetsje van opslaan (linksboven in).
Heb voor de zekerheid nog wel 5x gedrukt, en toen op kruisje geklikt met de gedachte dat alles er nog in zou staan.
Dus ik open hem daarna weer, is alles wat ik had gemaakt weg? alleen waar ik de keer daarvoor was gebleven staat er nog.
Hoe krijg ik dit weer terug?:(

mvg
tom

Als je een bestand op de juiste manier opslaat, en (af)sluit, staat het laatst geopende bestand op plek 1 in de lijst met laatst geopende bestanden. Dat zou dus een volledig document moeten zijn. Als je de vorige versie opent, dan heb je misschien de bestandslocatie veranderd. Ook het vorige bestand staat uiteraard in de lijst met laatst geopende bestanden, maar dan minstens één plek lager.
In het ergste geval heb je het document niet opgeslagen, en valt er ook niks meer terug te halen. Gebruik eventueel de zoekfunctie van Windows om je doc bestanden op te zoeken. Als je op een datumbereik zoekt, moet het document ook gevonden worden.
Tip: gebruik <Ctrl>+<s> om tussentijds je werk op te slaan: veel sneller, en je hoeft niet naar de muis en/of knoppen te zoeken...

Bij voorbaat mijn dank voor uw reactie!
Nu kwam ik vandaag op school en heb ik het voorval besproken, en een medeleerling zei dat het kwam, omdat ik het opende vanuit mijn Hotmail en gelijk aan de slag ben gegaan. Als dit het geval is, is het dan ook niet meer terug te halen?

Da's lastig te zeggen, maar je zou nog eens kunnen zoeken in de tmp mappen op je c-schijf. Als je iets opent vanaf een internet lokatie wordt er een kopie opgeslagen in een tijdelijke map. Die locatie ziet er ongeveer zo uit:
C:\Documents and Settings\##Gebruikernaam##\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\HY2WDQMB\documentnaam[2]. Dus met een zoekactie zou je dat document nog eventueel daar kunnen terugvinden. De map hierboven is uiteraard afhankelijk van je eigen instellingen.

Ik kan hem helaas niet terugvinden.
Toch bedankt voor de moeite!

mvg,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan