N.a.v. een eerder gestelde vraag nog meer vragen
;
Voor ons bedrijf willen wij een website gaan maken.
Voorlopig nog zonder webshop, maar deze zal er in de toekomst wel een moeten komen.
Nu zoeken we dus een goed pakket voor het ontwerpen van een website.
Ik heb al wat "eisen" op een rijtje gezet ( ik zal er zeker nog wat over het hoofd hebben gezien )
maar zie op internet door de bomen het bos niet meer.
Ik hoop op goed advies omtrent zo'n pakket. Hier alvast wat zaken die wij belangrijk vinden :
- WYSIWYG ( ofwel what you see is what you get )
- mogelijkheid om in alle browsers te testen
- makkelijk om bijvoorbeeld één pagina even aan te passen zonder dat de hele site geüpload
moet worden
- mogelijkheid om E-commerce ( tenminste, ik neem aan dat een webshop met Ideal etc. hieronder
valt ? ) toepassingen toe te voegen aan website
Hopelijk kan iemand me verder helpen met een goed advies over een pakket, of met zaken die
ik nu wellicht nog over het hoofd zie.

Voor ons bedrijf willen wij een website gaan maken.
Voorlopig nog zonder webshop, maar deze zal er in de toekomst wel een moeten komen.
Nu zoeken we dus een goed pakket voor het ontwerpen van een website.
Ik heb al wat "eisen" op een rijtje gezet ( ik zal er zeker nog wat over het hoofd hebben gezien )
maar zie op internet door de bomen het bos niet meer.
Ik hoop op goed advies omtrent zo'n pakket. Hier alvast wat zaken die wij belangrijk vinden :
- WYSIWYG ( ofwel what you see is what you get )
- mogelijkheid om in alle browsers te testen
- makkelijk om bijvoorbeeld één pagina even aan te passen zonder dat de hele site geüpload
moet worden
- mogelijkheid om E-commerce ( tenminste, ik neem aan dat een webshop met Ideal etc. hieronder
valt ? ) toepassingen toe te voegen aan website
Hopelijk kan iemand me verder helpen met een goed advies over een pakket, of met zaken die
ik nu wellicht nog over het hoofd zie.