Goed programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandros

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Berichten
47
Hallo,

Ik wil graag een ander download programma. Ik heb nu limewire, en die heeft het altijd goed gedaan, tot ik de nieuwste versie installeerde, toen kreeg ik bijna geen zoekresultaten meer. Kan iemand me vertellen wat de beste is? En gratis als het kan? Ik wil graag video's en zo downloaden, maar met limewire lukt dat dus niet meer goed.

Ik heb Ares geprobeerd, maar die zei de hele tijd dat hij verbinding aan het maken was, dus die heb ik alweer verwijderd.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sandros
 
ik had precies hetzelfde probleem met de nieuwere versie, hij kon bijna niks vinden. Ik heb toen limewire 4.16 pro geinstalleerd, die veel meer kon vinden.

Je kan frostwire is een keer proberen. (ff in google frostwire tikken)
 
Voor films en dergelijke zijn die P2P programma's ook niet zo geschikt.

Verdiep je eens in het downloaden via Nieuwsgroepen !!

http://www.binaries4all.nl/

Even studeren maar dan gaat er een wereld voor je open.
 
Gebruik frostwire (ze zeggen dat hij goed is, ik download niet meer met die download programma's veel te veel troep kom je tegen) en ga anders netzoals Meneer Bos zijn nieuwsgroepen :love:gebruiken
 
Ok, ik zal eens kijken.

Maar downloaden via nieuwsgroepen? Klinkt echt heel erg raar, kun je een beetje uitleggen?
 
kijk naar de link die Raymond Bos je gaf alles word daar uit gelegd :eek:
 
Beetje uitleggen?

Uh ?

Tja, je haalt via bepaalde sites of het programma FTD zogenaamde NZB files binnen en die open je met een programma zoals bijvoorbeeld Grabit en die gaat de film voor je binnen halen. Je hebt wel een Payserver nodig maar die kosten haast niks per maand en je hebt altijd een hoge snelheid. Verder de laatste films en dergelijke inclusief ondertiteling en ga zo maar door. Kijk maar eens rustig op de site die ik je gaf en ga stap voor stap aan het werk.
Bij vragen open nieuwsgroepen open je gewoon een nieuw topic.

Voorbeeld, ik haal snelheden van 1500 KB/S met downloaden en doe over een complete film van 4.7 GB ongeveer 56 minuten :)
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik zal eraan beginnen, het lezen. Maar is wel véél! Ik kijk hoe ver ik kom...
 
Beetje uitleggen?

Uh ?

Tja, je haalt via bepaalde sites of het programma FTD zogenaamde NZB files binnen en die open je met een programma zoals bijvoorbeeld Grabit en die gaat de film voor je binnen halen. Je hebt wel een Payserver nodig maar die kosten haast niks per maand en je hebt altijd een hoge snelheid. Verder de laatste films en dergelijke inclusief ondertiteling en ga zo maar door. Kijk maar eens rustig op de site die ik je gaf en ga stap voor stap aan het werk.
Bij vragen open nieuwsgroepen open je gewoon een nieuw topic.

Voorbeeld, ik haal snelheden van 1500 KB/S met downloaden en doe over een complete film van 4.7 GB ongeveer 56 minuten :)

Payserver heb ik niet nodig hoor ,mijn provider ondersteund unlimted download op top snelheid :eek: met 1600KB/s haal ik alles binnen
 
Ok, bedankt allemaal. Ik kom er zo wel uit. Dit topic kunnen we sluiten...
 
ik heb xs4all en die hebben ook wel een goede server voor nieuwsgroepen, maar de retentie is niet zo bar veel.
 
Ok, bedankt allemaal. Ik kom er zo wel uit. Dit topic kunnen we sluiten...

Klik rechts onderaan de pagina even op " Vraag is opgelost" en alles komt goed.

En bij vragen over nieuwsgroepen en dergelijke weet je ons/mij te vinden hè....
 
de nieuwse versie van limewire zit volgens mij vol spy/adware. ik zou nieuwsgroepen voor een beginner niet aanraden. overweeg liever soulseek voor losse mp3's en bittorrent voor het grovere werk (films etc)
 
Waarom niet?

NZB bestandje downloaden en openen met Grabit en jehaalt hem binnen en branden maar.
 
toch best ingewikkeld voor een beginner. bovendien kun je niet zoeken / ben je afhankelijk van wat er wordt aangeboden / nog op de nieuwsserver staat. das met torrents en plain p2p wel wat anders. zal gerust dat jij het makkelijk vind maar een beginner wil niet het nieuwste van het nieuwste, maar zoeken naar wat hij/zij nodig heeft.
 
Hoi,

Gedeeltelijk met je eens en gedeeltelijk niet.
Allereerst is het natuurlijk zo dat een P2P prog zoals Limewire makkelijker is. Helemaal mee eens. Maar dat je niet kan zoeken is niet waar. Er zijn index sites ( naam mag ik niet noemen en doe ik ook niet ) waarbij je gewoon je zoekterm kan opgeven en die vervolgens op zoek gaat voor je. Probleem zit in het feit dat je de sites waar NZB files worden aangeboden of de zoek sites ( om het zo maar te noemen ) moet weten maar met Google kom je een heel eind. Dan heb je natuurlijk ook het programma FTD nog wat als het ware ongeveer hetzelfde werkt als een P2P prog. Geef ook een zoekterm en hij gaat op zoek voor je. Ken je het programma of werk je zelf met usenet? In het verleden was het zo dat je als je eenmaal je NZB file had en klaar was met downloaden aan de slag moest met Winrar en Quickpar om de boel uit te pakken en te repareren. Nu met bijvoorbeeld Grabit hoeft dat niet meer. Deze download en pakt uit en repareert en zet het panklaar voor je klaar. Verder blijft de snelheid en geen vervuiling de grootste plus punten. Een snelheid van gemiddeld 1500-1600KB/S is normaal voor mij. Maar inderdaad, je moet je er wel even in verdiepen maar dan heb je ook wel wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan