goed progrmmaatje om te uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

smokiemax

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
Berichten
33
Ik heb een probleem met uploaden.ftpcore lite geeft aan dat hij het niet doet vanwege onherkenbnare fout.en ook heb ik file zilla op de computerr staan.vanwege dat ftpcore lite het niet doet.Maar bij de tweede heb ik het probleem als ik iets heb geupload dan geeft hij het pas goed aan op internet na een aantal uren of de volgende dag pas.Nu is het zo heb ik gisteren iets aan mijn website verandert en dit staat er nu nog niet op.Terwijl het in de kolom waaruit je upload goed staat.Weten jullie raad of misschien een goede andere.Groetjes Lia
 
Filezilla is een prima programma.
Maak na de upload je internet cache even leeg, of druk een paar keer op F5 op je website.
 
Ja, Filezilla is goed en niet de oorzaak van je probleem.

F5 of Ctrl+F5
(soms geeft Ctrl+F5 meer resultaat)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt ik denk dathet probleem hiermee is opgelost.Ik laat het je vanavond weten.Maar waar ligt het dan aan dat ik op f5 moet drukken.wat ik er nu van gemerkt heb doet hij het daardoor.Groetjes Lia
 
Dat komt omdat de oude waarde nog in je internet cache staat. Dat zie je dan in plaats van de werkelijke website. Door die F5 wordt ook de cache ververst.
 
Alweer wat geleerd.Het werkt tot nu toe.Maar als ik dan de eers hem te zien krijg.Jullie dan wel ? Groetjes Lia
 
Iemand die eerder de website bekeken heeft en enkele seconden na je wijzigingen gaat kijken zal de wijzigingen ook nog niet zien.
 
Nee, als ze zelf op F5 hebben gedrukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan