Goed? Redelijk? Slecht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dakota€

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2003
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 81.9 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 12.7 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 210.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 20.0 ms

Dit komt er dus bij mij uit na de test. Ik heb planet adsl-comfort. Hoe moet ik deze resultaten nou eigenlijk bekijken? Ik heb nog 1 maand om over te stappen naar een andere (betere?) provider. Kan iemand me wat wijzer maken, en ook een advies geven?
Vast bedankt.

Ik haal met ADSL basic van Tiscali ongeveer gelijke resultaten. Heel normale waarden lijkt me.

Hoi,Planet internet, abo €39,45

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 288.9 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 12.7 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 397.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 23.0 ms

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan