goed remote control progje ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bennyb

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2005
Berichten
104
Hallo,
Kent er iemand een gemakkelijk en goed remote control progje en dan nog liefst in het nederlands.
Had al eens een proefversie van NetOp maar daar geraak ik helemaal niet uit wijs.
Dus bij deze...
Alvast bedankt.:thumb:
 
Radmin (Remote Administrator) is inderdaad goed en zimpel.
Ik heb nog geen nederlandse versie gevonden.
In windows xp firewall moet je bij de client wel een poort openzetten, en toewijzen naar je eigen ip-nummer, anders houdt SP2 je tegen.
 
Moet ik op elke pc dat ik op afstand wil bewerken dit eerst doen?
 
Met Radmin? Jawel... overal [waar je wilt "remote controllen"]
 
www.logmein.com
Voordeel: remote control gaat via een website. Het scherm van de pc die je over wilt nemen wordt in de browers getoond.
Je moet wel op elke pc die je wilt kunnen overnemen even een klein programmatje installeren.
Nog een voordeel: er is een heel bruikbare gratis service op logmein.com. Met deze versie kun je de pc overnemen, je prikbord delen en alles op de pc doen wat je wilt.
 
www.logmein.com
Voordeel: remote control gaat via een website. Het scherm van de pc die je over wilt nemen wordt in de browers getoond.
Je moet wel op elke pc die je wilt kunnen overnemen even een klein programmatje installeren.
Nog een voordeel: er is een heel bruikbare gratis service op logmein.com. Met deze versie kun je de pc overnemen, je prikbord delen en alles op de pc doen wat je wilt.

Is dat gratis? zoals UltraVNC?
 
www.logmein.com
Voordeel: remote control gaat via een website. Het scherm van de pc die je over wilt nemen wordt in de browers getoond.
Je moet wel op elke pc die je wilt kunnen overnemen even een klein programmatje installeren.
Nog een voordeel: er is een heel bruikbare gratis service op logmein.com. Met deze versie kun je de pc overnemen, je prikbord delen en alles op de pc doen wat je wilt.

Hallo even een vraagje over Logmein ik wil een 2e pc aanmelden zodat ik niet alleen mijn eigen maar ook die van mijn pa kan overnemen als hij problemen heeft met word of excell of zo. ik weet alleen niet goed hoe. ik ben aangemeld in de gratis versie en dan doe ik het zelfde op zijn pc mar dan loopt het vast. Of moet ik hem helemaal op zijn naam logmein installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan