Goed Spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Hoi allemaal!

Ik heb pas Call of Duty 1 gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het fantastisch vond. Nu is mijn vraag: Kent iemand hier nog andere leuke vechtspellen, ongeveer in de tijd gemaakt van Call of Duty 1 (heb niet zo'n geweldige PC)?? Maar niet gratis zoals Wolfenstein ofzo, want dat ken ik wel...

Iemand een IDEE???:):):)

neenee, dat bedoel ik niet, niks online ofzo maar echt iets dat lijkt op Call of Duty of Battlefield... (niet te nieuw);)

Medal of Honor Allied Assault misschien? Samen met de uitbreidingen Spearhead en Breakthrough.

Leuke singleplayer en de online modus word ook nog veel gespeelt.

Americas Army dan speel je in teams (alles stats worden ook bijgehouden dus hoeveel kills je hebt en hoeveel dood je bent gegaan + fragrate, hoelang op een map gezeten te hebben wel leuk en warrock heb ik ook eventjes gespeeld en ook geen onaardige game.

tevens kan je op aaotracker.com een acount maken die dan je stats bijhouden en op americas army.com kan je gewoon een spelacount maken.

Download link Americas army: http://aaotracker.com/downloaddb.php?file=141 ( het is wel een grootte game dus niet voor iedere pc geschikt eigenlijk)

Warrock: http://warrock.gamersfirst.com/index.php

Greetz Tomtom

Battlefield 1942 ook al geprobeerd zeker?
Mijn oude pc kan hem zelfs draaien en het is toch een leuk spel.
COD3 Ziet er ook al wat beter uit dan COD 1&2 En veel PC's kunnen hem toch draaien.
Anders google je even de genre spellen die je leuk vind op google en dan van een spel ff de specs kijken of ie m kan draaien.
Dan maar wat filmpjes kijken ervan op YT en kijke of je m leuk lijkt.
Moet je even kijken of er een demo voor is en dan beslissen of je hem wil.(doe ik ook altijd)
Want ik ken je persoonlijk niet dus ik weet niet wat een "Niet zo'n supper geweldige PC is":P

ik ben nu een stuk 'slimmer' geworden (een jaar later), ik ken nu alle spellen van binnen en van buiten:thumb:

PS
Battlefield 1942 ook al geprobeerd zeker?
Mijn oude pc kan hem zelfs draaien en het is toch een leuk spel.
COD3 Ziet er ook al wat beter uit dan COD 1&2 En veel PC's kunnen hem toch draaien.
is":P

cod3 is er niet voor de pc:)

Zoals al eerder genoemd de Medal of Honor serie?

Tja niet dezelfde genre, maar blijft nog steeds leuk Red Alert 2.:)

bedankt dat jullie me nog helpen, maar nu is mijn vraag al meer dan een jaar oud;)
zoals ik al zei, ik ken alle games nu ondersteboven binnestebuiten achterstevoren:thumb:

Hoii,op internet kun je ook van die coole vechtspellen spelen. Zoals gunz of soldiersfront. Moet je maar es op google zoeken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan