Goed systeem?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand het verschil in prijs tussen deze kaarten uitleggen?
Deze, deze en deze.
Ik zie namelijk geen verschil. De duurste had 25 Mhz meer, maar dat zal wel niet de reden van het prijsverschil zijn.

Kan iemand het verschil in prijs tussen deze kaarten uitleggen?
Deze, deze en deze.
Ik zie namelijk geen verschil. De duurste had 25 Mhz meer, maar dat zal wel niet de reden van het prijsverschil zijn.
De laatste is een iets goedkoper merk, maar daarnaast vermoedelijk een aanbieding.
Ik zou gewoon die goedkope nemen.
Uiteindelijk zijn het allemaal dezelfde kaarten. Het verschil zit em vooral in de koeler (in dit geval dan: vaak zijn zelfs die vrijwel gelijk).

De duuste kaart heeft een goede koeler erop zitten en dus kan deze wat stiller zijn en wat beter koelen. Anderzijds vraag ik me af of het geheugen van deze videokaart niet te heet wordt: wordt immers niet gekoeld.

Bedankt voor je antwoord en hoe weet je dat het geheugen niet wordt gekoeld?

Bedankt voor je antwoord en hoe weet je dat het geheugen niet wordt gekoeld?
Omdat ik de chips gewoon zie zitten.

Ik heb een dergelijke koeler ook op mijn oude 7800GT-videokaart gezet en daar moest ik echt van die kleine koelblokjes op het geheugen plaatsen. Anders werd de boel te heet en kreeg ik crashes. Nu is dit wel een nieuwer soort gehuegen die minder snel heet wordt, maar toch...

Bij de andere koelers zie je dat de koelers in een groot koelblok zijn in gebouwd. Dit koelblok koelt ook het geheugen.

Weet iemand of een Asus P5K SE/EPU een GF9800 GT ondersteunt?

Nou, bij Alternate stond er bij dat moederbord welke processoren er allemaal op pasten, en daar stond de e7xxx niet bij. Vandaar. Bovendien ben ik een leek als het gaat om hardware.
Maar bedankt.

Antwoord op je begin vraag!!!!

Ik heb hetzelfde systeem, en......De games waar jij het over hebt heb ik ook......ze doen het goed. Ik ben zeer tevreden!:cool:

groet

Jehu

Ja.
Dat is mooi, want ik heb zelf van BIOS geen verstand. Ik hoef dus alleen nog maar xp te installeren?

Ja, 55 euro bij Alternate. Ik heb nog heel even overwogen het zelf te doen, maar dat heb ik nog nooit eerder gedaan, en bovendien heb je dan geen garantie. Maar dus alleen xp installeren?:)

Ja, 55 euro bij Alternate. Ik heb nog heel even overwogen het zelf te doen, maar dat heb ik nog nooit eerder gedaan, en bovendien heb je dan geen garantie. Maar dus alleen xp installeren?:)
jep., alleen xp
Je hebt overigens wel garantie, maar alleen op de artikelen. Ik kan me voorstellen dat je het laat doen. Dan heb je naast garantie op de artikelen ook nog garantie op het hele systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan