Goed systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetie19

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
17
Hallo, ik heb na tweakers bestbuyguide en enkele topics hier doorgenomen te hebben het volgende samengesteld :

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...492067]=1&product[542635]=1&product[470810]=1

Doel is er op werken, lichte spelletjes en films kijken.
Wilde eigenlijk graag weten of alles in ieder geval compatible met elkaar is en of ik nog iets (aan te bevelen) mis.
Zelf gedownloade windows is eenvoudig te installeren toch?
Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Is leuk systeempje voor wat lichte spelletjes en films. Alles werkt met elkaar. Het installeren van Windows is niet lastig, prepareer een usb stickje met de installer, of brandt het .iso bestand op een dvd'tje.
 
@soetie19, wat versta je onder lichte games? Een spel als Race 07, om maar iets te noemen, wat op zich geen zware game is, zal op een GT 610 niet best draaien. Je hebt nu bovendien ook nog eens een passief gekoelde kaart, die worden tegenwoordig nauwelijks meer verkocht omdat je dan de koeling in je kast op orde moet maken. Ik zou een GTX 650 Ti nemen, die is wel een stuk duurder maar hierop kan je zeker lichte games spelen. Een alternatief is een HD 7770.
 
Het is een pc voor mijn ouders. Met lichte spelletjes bedoel ik dus zumba en dergelijke wat dus eigenlijk niets voorstelt.
Neem aan dat ik dan geen problemen met de koeling van de gpu krijg?
Ook vroeg ik me af of de voeding genoeg levert.
Bedankt voor de reacties!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan