Goede ADSL provider

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijft lastig

van belang is: geen grote kosten monteur/modem ed
bij overstap na verhuizing
ga van Twente naar Noord Brabant dus...

Nu Home, ontevreden, erg traag en vaak laden sites niet.
Te duur ook monteur voor 99 euro heb ik eenmalig gedaan en niet nog een keer.


Iemand ervaring in Brabant ? 5104 ?
 
Ik heb dus @home, alleen geen budget, dat is tot nu een heel slechte abbonnement gebleken, alhoewel ook daarvan de snelheid verdubbelt gaat worden (is nu 256/64 kb down/up en wordt 512/128 kb), dus misschien gaat het dan beter.
Ik heb geen problemen met @home, mijn downloadsnelheid is meestal hoger dan de snelheid waarmee ze adverteren.
Enne, misschien een tip, als je met meerdere personen in huis bent, laat dan een ander een nieuw abbonnement afsluiten op het nieuwe adres, je krijgt dan een openingsaanbieding, betaald geen verhuiskosten en geloof me, als je het 'doe het zelf pakket' neemt heb je geen monteur nodig, de handleiding is zo duidelijk dat iedereen het moet kunnen. Een nadeel voor voornoemde truc is dat je een ander e-mail adres krijgt.


[edit]Weet je trouwens zeker dat met postcode 5104 (Dongen) @home kunt krijgen, het is in delen van Dongen namelijk niet beschikbaar
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens op www.internetten.nl voor een vergelijkende test, waarbij ook met alle bijkomende kosten rekening gehouden wordt.
Wordt zeer regelmatig geupdate.
Zit zelf bij Quicknet en bevalt goed. Geen downloadlimiet. Aantrekkelijk geprijsd.
 
dank:thumb:
dat is inderdaad een handige site:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan