goede chatroom en forum gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

indigo333

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
hallo,
ik zoek een goed werkende chatroom liefst gratis of niet te duur,en als het even kan met een forum erbij.
is dit toevallig te verkrijgen met alleen een nieuwe betaalde webhoster dan kan dat ook nog. ik zit momenteel bij webnoode en met andere site bij webklik
voorheen bij one.com
het moet een webhoster zijn die zonder html verstand te gebruiken is mijn abbo loopt nml af over een mand bij webnoode wat ik wel een redelijke site vind.
maar zoek voor diverse groepen chatrooms en forums.. niet perse aan mijn stichting gelinkt. dus mag ook los van elkaar.
wie weet er waar ik terecht kan en heeft goede ervaringen?
hoohet graag zsm

mvg indigo

mmmm,

Indigio naam komt me bekent voor.
Wat voor chatroom wil je, op flash etc.?

hoi,
gewoon zo simpel mogelijk makkelijk in gebruiken maken en onderhoud.
er moeten meerdere personen tegelijk kunnen chatten zonder dat er dan weer wat uitvalt ofzo.
heb eerder al 2 verschillende gehad weet niet eens meer welke allebei met problemen.
naja wou zeggen die van one voice radio gebruik ik vaker maar die is dus op flashen die wilt op dit moment dus niet.
het gaat niet om het gelikt eruit te laten zien ofzo maar vooral functionaliteit

hoi, alleen een forum is niet goedgenoeg, debedoeling is om de serieuse mensen bijv van de facebookgroepen die een maatje zoeken samen te brengen in een chatroom ,dus bijv vanuit 4 verschillende groepen , de echt serieuse mensen 1 chatplaats aan te bieden. maar ook daarnaast chatplaats voor andere zaken zoals spiritualiteit, of bijv 1x per week gratis kaartleggingen enzo.alleen een forum heeft weinig profijt daar krijg je online discussies, als je bijv divaplanet bekijkt is dat nou een voorbeeld van een chatroom die enorm irritant is omdat oude berichten blijven staan, er nooit toezicht is en enorm veel reclame te ien is. en je als je te snel typtgelijk eruit ligt. en femfussion waar je dus wel betaald lid kunt worden heb je gewoon 1 chatroom onderverdeeld in meerdere catogorieen het bestaal al eeuwen...je kunt ook gemakkelijk iemand prive aanspreken en toch de rest nog volgen.
ik heb al een tijdje rond zitten kijken nu, maar zelfs de 2 die ik 2 jaar terug gevonden hadkan ik nog niet eens terug vinden

Mijn excuses maar ik moet even je Nederlands verbeteren, want ik snap het niet helemaal.

Hoi,
alleen een forum is niet goed genoeg. De bedoeling is om de serieuse mensen bijv. van de facebookgroepen die een maatje zoeken samen te brengen in een chatroom,dus bijv vanuit 4 verschillende groepen. De echt serieuse mensen 1 chatplaats aan te bieden. maar ook daarnaast chatplaats voor andere zaken zoals spiritualiteit of bijv 1x per week gratis kaartleggingen enzo.
Alleen een forum heeft weinig profijt daar krijg je online discussies, als je bijv. divaplanet bekijkt is dat nou een voorbeeld van een chatroom die enorm irritant is omdat oude berichten blijven staan, er nooit toezicht is en enorm veel reclame te zien en je als je te snel typtgelijk eruit ligt. en femfussion waar je dus wel betaald lid kunt worden heb je gewoon 1 chatroom onderverdeeld in meerdere catogorieen het bestaal al eeuwen...je kunt ook gemakkelijk iemand prive aanspreken en toch de rest nog volgen.
ik heb al een tijdje rond zitten kijken nu, maar zelfs de 2, die ik 2 jaar terug gevonden heb kan ik nog niet eens terug vinden.

##

Ik heb gekeken op divplanet, naast dat het vrij onoverzichtelijk is. is het ook zelf gebouwd. Eerlijk gezegd denk ik dat het vrij moeilijk is om deze twee te koppelen.

Wel zou je gewoon een forum kunnen maken (gratis, zie vermelding hierboven)

en dan een chatbox kunnen gebruiken
http://www.chatzy.com/
http://tinychat.com/teenslifee

Momenteel bouw ik zelf voor een klant aan een forum (programmeur) en het is niet zo makkelijk als het lijkt.

hoi snap niet wat je bedoeld met mijn nederlands verbeteren?

en het samenvoegen van de 2 genoemde websites? heb ik het daarover gehad? nee.
ik gaf de 2 sites op als voorbeeld van hoe het zou kunnen zijn en wat ik bedoelde.
en dat ik divaplanet extreem irritant vind.en femfussion beter vind.

daarbij heb ik aangegeven zelf niet veel zelf te kunnen bouwen.
dus een eigen gemaakte room of website kompleet opbouwen kan ik niet .

de vraag is gewoon simpel

een goede toegankele chatroom waar meerdere mensen tegelijk kunnen chatten zonder problemen dat het uitvalt of dat er maar 5 tegelijk inkunnen of dat soort ongein.
liefst dus gewoon ergens een kant en klare chatroom die goed bekend staat en fatsoenlijk werkt waar je ook in een privebox kunt praten.

en als het zou kunnen eventueel een forum erbij, maar die is niet geheel noodzakelijk zou wel kunnen.

en deze beide eventueel koppelen aan al een bestaande website of een website die een alles in 1 pakket bied of dergelijke omdat ik toch over moet stappen of abbo moet verlengen van mijn website.

nu duidelijker?

Laatst bewerkt:
Wat ik zou doen,

hosting nemen bij een versio (geen reclame).
Daar betaal je 0,50 voor je website. Dat is niet echt belangrijk voor mij.

Maar daar kunnen ze je ook verder helpen.

Wanneer je daar hosting neemt, dan zit er een paneel op het website paneel (direct admin) om automatisch en forum te installeren en een chatbox.

Handig voor mensen die niet over weg kunnen met Mysql en codes.

Nadat je een domein hebt aangevraagd ga je naar Installatron

1.png

Hier is het mogelijk om verschillende scripten te installeren, waaronder een forum. Persoonlijk gebruik ik phpbb

2.jpg

Selecteer het forum

3.jpg

Hierna krijg je de instellen, stel deze in en klik op install,

Super simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan