Goede Cms heeft iedereen baat bij

Status
Niet open voor verdere reacties.

darklevi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2009
Beste Helpmij Leden,

Waarom begin ik dit topic? Er treden meestal veel complicaties op bij de meeste open source CMS scripts. Om de Helpmij leden uit de brand te helpen ben ik een webshop begonnen, met goed werkende CMS en een handige handleidingen is gratis bijgeleverd.

Onlangs zijn wij een website gestart http://www.helpmij.nl/ hier zijn veel Cms systemen beschikbaar. zoals:

- Download shop CMS
- Portfolio CMS
- Video CMS
- Facturatie CMS

Voor demo's kunt u op de website kijken. Hoop dat er interesse is.

Met vriendelijke groet,

Levi Nijveldt

Laatst bewerkt door een moderator:
De open source versie's van de diverse CMS scripts, die geven helemaal geen problemen, althans niet van zulke problemen dat het een rechtvaardiging is om uberhaupt het maar in overweging te nemen om zoiets aan te schaffen :)

Dus veel suc6! met je spammerietús! :thumb:

Beste Phr3ak,

Dit is totaal niet als spam bedoeld. Neem een open source als Oscommerce, hoeveel problemen komen daar niet uitvoort? Ik wil het alleen voor de topic lezers interessant maken, om te vermelden dat wij ook CMS systemen hebben, en deze eenvoudig te installeren zijn. Met een gratis leesbare handleiding.

Met vriendelijke groet,

Levi Nijveldt

Laatst bewerkt:
Plaats een advertentie in gerenomeerde bladen voor je CMS, dan denk ik dat je meer kopers trekt dan dat je een advertentie campagne lanceert op een website waar voornamelijk hobyisten zitten ;)

En problemen ? Heb het pakket zelf ook eens mogen installeren in het verleden, en de installatie ging 100% vlekkeloos :)

Een thread plaatsen om een product te verkopen zien wij als adverteren.
Daarvoor zijn regels en binnen Helpmij hebben wij daar mogelijkheden voor welke je kunt gebruiken.

Om nou te zeggen dat je leden uit de brand helpt door ze een onbekend pakket aan te bieden waarvoor ze moeten betalen geloof ik niet echt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan