goede cpu fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

brits

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
hallo mijn intel fan is aan het eind van zijn leven dus daarom ben ik opzoek naar een nieuwe.
je hebt zoveel soorten en merken dat ik er niks meer van snap.
ik heb een intel celeron 1.8ghz dus socket478.
welke koeler presteerd goed het geluid maakt mij niet uit.

Zalman koelers zijn over het algemeen goede koelers en redelijk stil.:)

Spire heeft wel goede koelers en ThermalTake ook wel. Zoek anders es via Google ofzo.

ik zou voor een coolermaster gaan. geen zallman, die zijn wel muisstil maar koelen toch wat minder

Geplaatst door kristof k
ik zou voor een coolermaster gaan. geen zallman, die zijn wel muisstil maar koelen toch wat minder

Hoezo? Elk merk heeft meerdere types hoor. En zoveel stiller is die Coolmaster ook weer niet dan de concurrenten als ik de specificaties lees.

ja, maar vroeger had ik een mega goedkope koeler van coolermaster en die maakte veel lawaai. En nu heb ik een dure koeler van zalman en die koelt maar iets beter maar maakt veel minder geluid. Daarmee "denk" ik dat coolermaster wel beter koelt. Ik spreek enkel uit ervaring.

Geplaatst door kristof k
ja, maar vroeger had ik een mega goedkope koeler van coolermaster en die maakte veel lawaai. En nu heb ik een dure koeler van zalman en die koelt maar iets beter maar maakt veel minder geluid. Daarmee "denk" ik dat coolermaster wel beter koelt. Ik spreek enkel uit ervaring.

Tijden veranderen. En volgens mij spreek je jezelf nu tegen. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan